Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС на тлумачення "Реклами", "Паблік рилейшнз" - 13


КОНКУРС на тлумачення "Реклами", "Паблік рилейшнз" - 13

Сообщений 1 страница 26 из 26

1

AHTUNG! УВАГА! ATTENTION!

З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вPеRше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, бакалаврат,  спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ: вступ до спеціальності". Цього н.р. дисципліна опановуєтся лекційно, семінарськи і практично. Лектор і викладач - доктор філософії Бугрим В.В.Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту, і звісно, підручник "Основи реклами і зв"язків із громадськістю".

Тут же, на Форумі для студентів 1 РЗГ-13 оголошується конкурс на тлумачення поняття - "Реклама", "Паблік рилейшнз", що передбачено також модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови і критерії:
1. Цікаве, оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.), прикольне (як окреме поцінування).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму (для чого треба зареєструватися і розмістити своє визначення Р і PR).

Дедлайн - 20 вересня-11 жовтня  ц.р.

Підсумки підводяться із 11-18 жовтня. Переможці отримують модульні бали і призи.. Учасники - модульні бали.

Голова журі - акад. Валентин В.БУГРИМ. Члени журі: Алевтина Білецька, Юлія Шапоренко, Гідеон Брахман (Ізраїль), Анжеліка Лісовська, Олексій Федько, Едуард Андрейченко, Алла Федорина.

[/color]Журі вже готує нагородження.
В.Б.
Визначенння і нагородження переможців Кокурсу - 8 листопада 2013 р.

Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2013-11-04 03:17:53)

0

2

Реклама

Кожен день я ходжу в інститут,
Та відвідую там кожну пару.
Тож чому мені подобається тут?
Та чому вивчаю я рекламу?

Вийду я на двір – до чого гарно!
Скрізь біг-борди кольорові майорять,
Рекламують всі, що є товари,
Різнобарвними неонами горять!

Де не глянь - усе що є – в рекламах,
В телевізорі, тролейбусі, метро,
В переходах, на стовпах, у барах,
Ресторанах, навіть в казино.

Оком кинь – навкруг одна реклама,
Може закрутитись голова.
Без реклами жити нам погано,
Бо багато відає вона.

Нам підкаже, де знайти товари,
Різні послуги, адреси, імена.
Ось тому і ходжу я на пари,
Що мені сподобалась вона.

Розвивайся і живи, моя рекламо!
Все найкраще в світі звеличай,
Виглядай завжди красиво й славно,
Всім на світі людям помагай! :flirt:

  П ублічне
  А вантюрне
  Б рутальне
  Л аконічне
  І нтригуюче
  К омунікативне

   Р ізнобічне
в И світлення
   Л юдських
   Е кстраординарних
  Й
   Ш ирокомасштабних
м И стецьких
    Н адбань
    З агалу

Робота
студентки 1 курсу, 2 групи
РЗГ
Нефьодової Дар’ї

0

3

Реклама - це візуальна неперсоналізована комунікація зi споживачем, яка поширює інформацію з метою ознайомлення, нагадування і залучення уваги до об'єкта, а також спонукає до конкретних дій, намагаючись поширити свій вплив на якомога більшу частину споживачів.

PR - це вміле вербальне використання і прикрите поступове впровадження потрібної замовнику інформації про об'єкт в свідомість громадськості, формування позитивного образу для досягнення бажаної громадської думки, а також створення бренду в цілому.

Тлумачення пiдготувала студентка 1 курсу, 2 групи РЗГ
Петрухiна Вiкторiя

0

4

Реклама -це сукупність методів впливу на потенційних споживачів,з метою стимулювання збуту окремих товарів або послуг та,або формування лояльного відношення до них!

PR - це сукупність методів створення іміджу(позитивного чи негативного)підпріємству,установі,окремій людині,окремому бренду або окремій групі товарів через заходи,які носять громадське значення,в основному через засоби масової інформації та інтернет!

PR -  це найтонший і найвишуканіший рекламний інструмент!

Підготувала студентка 1 курсу 2 групи РЗГ
Костишина Мирослава

0

5

PR :cool:
Шановні політики, фірми та бренди!
Знаєте, хто тримає вас у тренді?
Це не тільки реклама та слава,
Це PR-у праця старанна.

Працює цей геній цілодобово,
Створює ваш імідж швидко і кльово.
Він будує зв*язок ваш із громадськістю,
Заохочує інших користуватись з радістю

Вашим продуктом, послугами і товаром,
Часами дарує подарунки даром.
Влаштовує брифінги, прес-конференції і тури,
Руйнує перепони, стіни і мури.

Зводить лояльності і поваги паркан,
Славить вас від Америки до Балкан.

Тож знайте, хто є тим Гераклом,
Який освічує вам шлях вічним факелом.
Це PR іде у ногу зі світом,
Притягує аудиторію як магнітом!

                 Реклама :surprise:
Знаєш, хто будить тебе зранку на TV?
Хто продає тобі яблука і ківі?
Хто та цариця знань і інформації?
Хто має нахил до алітерації?

До анафори, оксюморону, рими?
Хто так завзято запрошує до Риму?
Хто створює твоє уявлення
Про користь комп*ютерів і плавання?

Без кого не може жити бізнес,
Преса, дадіо, Інтернет і світовий кризис?
Хто та фея з указкою,
Яка робить твоє життя казкою?

Яка пропонує тобі все найліпше,
Найкраще,найкрасивіше і наймодніше?
Хто посвячує тебе в таємниці моди,
Хто розказує усі секрети вроди?

Хто змушує тебе купляти
Все найнеобхідніше в коротші дати?
Це її величність-веселкова дама
У розкішному вбранні, це вона-РЕКЛАМА)

Підготувала студентка 1 курсу РЗГ 1 група
Керженцева Валентина

Отредактировано КерженцеваВаля (2013-10-11 00:24:21)

0

6

;) Реклама   :flirt:

Ти звик дивитися кіно?
Або пересуватися метро?
Чи не задумувався ти,
кого ти бачиш там завжди.

Коли шукаєш що купити?
Коли знайти тобі так просто,
все те,що побажаеєш ти.
Вона продасть тобі будь-кого,
чи то слона,чи носорога,
чи то людину,чи товар,
все ти знайдеш і тут і там.

Прийшла пора нам привітати,
цю помічницю бездоганну.
Приймайте наші привітання,
бо славнозвісна це РЕКЛАМА!!

Реклама

Коли вмикаємо  TV,
то зразу бачимо їі,
вона і гарна й чепурна,
рекламою ми звем їі.

Поміж горами дріб'язку,
вона нас вмовить щось купити,
або поїхати кудись,
на острова або в Туніс.

Ми бачим кожен день рекламу,
в маршрутці,у кіно,в авто
і дуже звикли ми до неї,
бо є вона наш помічник,наш геній!

0

7

:mybb: PR

Ці два брата-акробата
Разом пригають завзято,
Хоп туди і раз сюди,
Все вдається їм завжди.

Із зв'язками все чудово -
Це ж PR блистить зірково.
Контр-наступи готує,
Всіх красою він чарує.

Не сприймає вас громада?
Мчіть скоріш ви до команди.
Креатив і майстер-клас,
Все покажуть і нераз.

Перше правило піару:
Не соромтесь гонорару!
Ці галантні кавалери,
Успіх вашої кар'єри.

:whistle: Реклама

Вона...
Немов мелодія чарівна,
Із відусіль лунає,
І кожного вражає.

Про неї знають всі:
І дорослі, і малі.
Всю Європу підкорила,
Ця Реклама сизокрила.

Інформацію доносить,
Все нові завдання просить.
Функцій і так багато має,
Скільки слоганів промовляє.

Вона з нами повсякчас -
Немов грайливий ловелас.
Про поганий настрій і не чула,
Всі-всі заздрощі забула.

Гурмак Софія Іванівна РЗГ 1 група

Отредактировано Софі (2013-10-10 21:43:52)

0

8

Реклама та зв'язки з громадськістю - це комунікативно-інформаційні багатодітні мама і тато для товарів, послуг та ідей, які дають їм життя у нашій свідомості й пам'яті, захищають від жорстоких  конкурентів-однолітків та особливо небезпечних першокласних "старшокласників", і прокладають своїм чадам успішний шлях у майбутнє, налагоджуючи зв'язки та забезпечуючи хороші рекомендації в очах потенційних роботодавців - споживачів!

Реклама - інформаційне явище, що виникає за умов наявності конкуренції та/або необхідності пропаганди, і реалізується у будь-якій формі та будь-яким способом із метою привернення уваги якомога ширшої аудиторії споживачів та одержання якомога більшого прибутку в кінцевому результаті.
  Зв'язки з громадськістю - це стратегічно запланована, тривала, безперервна робота, спрямована на створення і підтримку доброзичливих стосунків між організацією та її громадськістю з метою створення та підтримки корпоративної репутації, налагодження необхідних контактів, переконання конкретної цільової аудиторії тощо.

Підготувала студентка 1 курсу 1 групи РЗГ Артемчук Тетяна

Отредактировано Тетяна Артемчук (2013-10-10 21:51:31)

0

9

Реклама - спеціальна інформація про товари, послуги, події, осіб тощо, що пошируюється зазначеним джерелом(особою, організацією тощо) за допомогою платних засобів масової інформації із ціллю підтримання інтересу до них та отримання прибутку.        Зв'язки  з громадскістю - це спланована і безперервна діяльність, спрямована на встановлення та підтримання добрих стосунків між організацією та громадськістю, формування у останньої лояльності щодо організації. (Підготувала студентка 1 групи РЗГ Кізима Юлія)

0

10

РЕКЛАМА

Наш світ великий і безмежний ,
а отже вибір справді незалежний.
Чи то він добрий, чи негожий,
хтось щось комусь переказав,
повірив хтось комусь.
І може десь, зловивши гав,
неінформований дідусь,
одне волівши, купив інше.
Завжди ми чуємо поради,
від наших друзів та від рідних,
де краще треба купувати,
і де ціна є відповідна .
На запитання ці цікаві,
відповідають люди з хистом.
Усе розкаже вам реклама.
Я знаю! Я є рекламістом!

РЕКЛАМА

Реклама! Как много в этом звуке.
Для сердца моего слилось.
Как много в нем отозвалось.
Вот, окружены рекламой
Все страны, города, поселки.
Над шестою частью суши,
На волнах телеэфира.
Прожужжали людям уши,
О волшебном эликсире,
Что спасает ваши души.
Когда в прямом эфире,
Говорят, где, что, кого,
Найти, купить.
Реклама сможет раскрутить,
Любую и любого.
Она защищает и сил придает.
Эффект просто супер,
Поможет, спасет!

Підготувала студентка 1 курсу 1 групи РЗГ Баркова Вікторія

Отредактировано Баркова Вікторія (2013-10-11 00:11:04)

0

11

Реклама-це гарне, але можливо і несмачне, навіть не потрібне «тістечко» для групи людей . Яке складається 90 % із звуку, це таке собі тісто , якщо його не буде, більшість залишиться голодною, і 10% інших елементів , АБО ж із 90% креативу , що є фактично начинням, і 10 % інших елементів. Тож в рекламі або багато звуку, або креативу, щоб мозок зрозумів , що ось ЦЕ, чиєсь «тістечко», саме ТЕ ,ЩО йому НЕОБХІДНО.
PR- це такий собі «напій» (чай чи кава) до вищенаведеного тістечка, він потрібен , щоб фірма зарекомендувала себе якнайкраще споживачеві, створила певний імідж, покращила свій рейтинг.
У поєднанні це «тістечко» і «напій» є досить вдалим і ефективним методом для того ,щоб привернути увагу і підтримати зв'язок із населенням.
Куюмчян Цовінар 1 курс II група.

0

12

Реклама - це симбіоз філософії, філології, кінематографу, економіки і творчості. Лише за розумного використання цих складових можливе продуктивне здійснення комунікації зі споживачем і знаходження правильного шляху до свідомості, де можливим буде комерційний рух товару.
Брованюк Софія 1 курс РЗГ, І група.

Отредактировано Sofia_Brovanyuk (2013-10-11 00:06:12)

0

13

http://s4.uploads.ru/t/me8U4.jpg
http://s4.uploads.ru/t/ueHcN.jpg
http://s5.uploads.ru/t/7oEw5.jpg
http://s4.uploads.ru/t/fNMXF.jpg
http://s5.uploads.ru/t/OcjLn.jpg
http://s4.uploads.ru/t/GJDVO.jpg

Ліна Олегівна Кіт, 1 курс 2 група

Отредактировано LinaKit (2013-10-11 01:25:30)

0

14

Реклама.
Реклама всюди.
Ні, справді всюди.

У кіно ми приходимо, щоб дивитися фільм, але ще й дивимося рекламу.
                У метро ми їдемо, щоб доїхати в університет (який, до речі, дуже неблизько:)).
                            Але читаємо про можливість наростити все: нігті, волосся, вії.
Дізнаємося про улюблені гурти, що приїжджають до нашого міста.
Дізнаємося про книги, ресторани, виставки, парфуми, телефони, смартфони, журнали, планшети.
                          Вир подій, інформації, новин, продуктів, товарів, послуг, заходів.
  І це нам дає реклама. Інформацію.
Реклама для мене - це життя. Так-так. РЕКЛАМА - ЦЕ ЖИТТЯ.

А що таке PR?? Це помічник реклами. [url=http://uploads.ru/ULcd7.jpg]http://s5.uploads.ru/t/ULcd7.jpg
Щемелиніна Анна, 3 група.

Отредактировано Щемелиніна Анна (2013-10-11 00:41:45)

0

15

PR-це здатність професіонала зробити так,щоб ЗМІ самі підхопили інформацію про продукт або об'єкт.Виконати це треба так,щоб жодні кошти для цього не були витрачені.Ціль-розпосюдити інформацію,а яким чином,це вже не важливо.

Реклама-це постійне нагадування людям про товар.Реклама намагаеться залізти у нашу підсвідомість і зробити так,щоб ми обрали саме цей продукт.Вона має бути зробленна так,щоб люди про неї згадували.Реклама-це майстерність слова.

0

16

Реклама- це історія, яка твориться поколінням, вихованим потребами споживати   якісний,унікальний,необхідний продукт з метою  його популяризації в широких колах.
PR-здатність майстрів  вміло і вдало знаходити та встановлювати зв’язки  об’єкту cвого піару  з цільовою аудиторією з метою підняття іміджу,  налагодження контакту , формування попиту і стимулювання збуту.
Студентка 1 курсу 1 групи Березіна Марія

Отредактировано Mariya12 (2013-10-11 01:32:46)

0

17

Ох, изобилие товаров в современном мире
расслабиться торговцам не дает!
Приходится им рекламировать в эфире,
Надеяться, что кто-то их приобретет.

Сейчас, конечно, людям в этом плане проще,
А вы припомните былые времена,
Когда торговой зоной была площадь,
Рекламы не было еще тогда!

Ах, как трудились, извивались,
стараясь проростить больше идей!
И вот, в конечном счете догадались
Использовать давление на людей.

Ученые-психологи вначале,
В тех лабиринтах подсознания человека,
Все те инстинкты изучали,
Что приведут к открытию века.

И так, словно зерно на солнце,
такое важное, как слово МАМА,
Как первый луч зимой в оконце,
Пришло понятие - реклама

Мы созерцаем в наше время,
Что ничего само не происходит,
Реклама садит в разум семя,
Что корнем в подсознание уходит

Сейчас, куда ни обернись,
Реклама есть везде и всюду!
Пленяя силой даль и близь.
Она по мощи краше чуда!

Так что колени преклоняю,
И я хочу ту магию познать,
Которую в стихе я восхваляю,
Которая всех может убеждать!

Подготовила студентка 1курса,1группы РЗГ - Лосева Ксения

0

18

Виконала Куліч Анна, РЗГ, 1 курс, 2 групаhttp://s4.uploads.ru/t/HdGa8.jpg

Отредактировано AnnyMouse (2013-10-11 01:47:09)

0

19

Public relations - це квінтесенція психологічних та фізичних знань про людину , яке передбачає їх застосування у певних маніпуляціях задля управління громадською думкою та досягнення гармонійно-корисних відносин між організацією та громадськістю.
Реклама- це фундаментальна основа цілеспрямованого, активного та креативного розповсюдження інформації стосовно певних ідей, послуг, товарів чи юридичнх/фізичних осіб різними засобами масової комунікації з метою привернення уваги до них конкретно визначеної аудиторії.

Підготувала студентка 1 курсу РЗГ, 2 групи- Матвієнко Вероніка

0

20

Рекламa – вишукане поєднання мистецтва й комерції, яке проявляється і розповсюджується у вигляді інформації з метою збільшення попиту на  товар.

PR – наперед продумані дії, що здійснюються задля налагодження контакту між організацією та громадськістю й переконання другої  в позитивному іміджі першої.

Зевако Анна, 1 курс, 1 група

0

21

РЕКЛАМА - засіб публічного інформування про якості та переваги товару чи послуги з метою збільшення ринків збуту; інструмент привертання уваги потенційного споживача.

            ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - мистецтво прихованого впливу на формування громадської думки, вигідної замовникові, вивчення цієї думки та адекватна на неї реакція.

            КОРОТКО ТА ВЛУЧНО:

            Мистецтво піару - з НЕВІДОМОГО зробити ВІДОМЕ, мистецтво реклами - з ВІДОМОГО зробИти ПОПУЛЯРНЕ!
           
            Створити товар  -уміння, продати його  - мистецтво!
                 
            Реклама цілиться у голову, щоб потрапити у гаманець.
http://s4.uploads.ru/t/av2SW.jpg

           Тлумачення та короткі вислови від Ввлентини Павлушенко ( 2 група РЗГ)

           Дякую за увагу!

Отредактировано Valentina (2013-10-11 13:23:53)

0

22

Реклама- ідеї, що допомагають просунути товар

PR- це постійний процес формування громадської думки.

Без реклами не існує PR, без PR не існує реклами!

Ковальська Марія, РЗГ, 1 курс , 2 група

0

23

http://s4.uploads.ru/t/kD1V9.jpg

0

24

На старт. Внимание. Марш!
Нестандартный взгляд на вечную борьбу в 1 действие с предысторией и послесловием
Действующие лица:
Рынок, всемогущий и вездесущий
Реклама, спортсменка  со стажем и неоднозначной репутацией
Пиар, игрок, известный как «тёмная лошадка»
Предыстория
Рынок  расширялся,  клиентов становилось  всё  больше, потребности росли. Вокруг были слышны только возгласы вроде:  «Скучно!», «Старо!», «Где-то мы это уже видели».  Представьте  себе, если бы рынок был живым человеком, таким себе богачом  Рокфеллером, и страдал бы от недовольства аудитории, которое  якобы проедает дыру в его кармане.
Решением проблемы он находит Разнообразие, пробуждение интереса к себе. Но в его голове рождается вопрос:  «К кому из своих старых партнёров обратиться? Кто же продуктивней работает: Реклама или Пиар?».  Взвесив все «за» и «против», оценив всю сложность выбора, наш «Рокфеллер» не нашёл другого выхода, как довериться фактору силы и выдержки, устроить забег между вечными конкурентами. Победителю будет доверено всё, он вытеснит проигравшего навсегда…
Действие первое
Путь, который предстоит пробежать соревнующимся, настолько огромный, что и представить сложно. Участники встретились молча
Реклама: Равных мне не было, нет и не будет. Я – старше, опытнее. Никто не умеет выгоднее использовать информацию. Я – есть искусство, никогда неостанавливающаяся машина жизни.
Пиар: Люди слишком умны, что бы верить тебе. Ты - говорящие деньги. О каком искусстве может идти речь? Нужно ценить точность информации. Ты врёшь всем и всегда
Реклама: Врать? Ну, уже нет! Я просто умею представить известное специфически, подретушировать его и приодеть. Вот и всё!
Пиар: Опять ты за своё. Я показываю истинное лицо предприятия. Это ценят. А твоими провокациями все давно уже сыты. Не потому мы ли Рынок застыл, что его двигатель барахлит?
Реклама: Ты ошибаешься, любят меня.  Из-за эффектности, креатива, нестандартности.
Пиар: Что?(Смеется). Свобода суждения, основанная на достоверной  информации, указывает мне верный путь развития. За этим будущее.
Реклама: Помни, смеется тот. Кто смеется последним.
Соперники прекратили спор.  Последнее, что было услышано, это : «На старт. Внимание. Марш!»
Послеловие
Километраж пути, который пройдут два заядлых конкурента, невозможно измерить. Только время покажет, кто же дойдёт до конца
http://www.psychologos.ru/images/5/59/Konkurenciya_v_ekon.jpg

Отредактировано Аня Ларчик (2013-10-14 13:44:20)

0

25

:cool: Завершено конкурс "Найкраще тлумачення реклами та паблік рилейшнз"серед 1 РЗГ- 2013 :cool:
:flag: Вітаємо переможців! :flag:
http://s7.uploads.ru/JdaA5.jpg
http://s6.uploads.ru/5Vt29.jpg
http://s6.uploads.ru/TF7vl.jpg
http://s7.uploads.ru/HRCxO.png
http://s6.uploads.ru/sltUA.png

Отредактировано Аня Ларчик (2013-11-19 00:13:58)

0

26

Реклама - це певна інформація про особу, товар чи послугу, яка просуває їх (зазвичай висвітлюючи їх переваги та переконуючи у необхідності їх придбання, голосування за них тощо), розповсюджуючись у будь-якій формі і будь-яким способом, головною метою якої є одержання прибутку.

PR - це певна діяльність, яка спрямована на зміну (зазвичай покращення) думки чи ставлення громадськості до особи, товару, послуги тощо. Це є один із найефективніших інструментів бізнесу.

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС на тлумачення "Реклами", "Паблік рилейшнз" - 13