Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Пропозиції » КОНКУРС ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ


КОНКУРС ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ

Сообщений 1 страница 30 из 51

1

Ahtung! УВАГА!! Attention!!! - УСІМ ПРИЧЕТнИМ І НЕбайдужим!?!

Розпочинаємо (15.ІХ.08, 17.00) Конкурс «РЗГ» на тлумачення поняття «Реклама» і «Паблік рилейшнз»(в окремих номінаціях)
Критерії: цікаво, змістовно, оригінально. Прикольно (як окреме поцінування)…
Переможців - очікує відзначення!?!
[color=navy]

Термін (дедлайн): 15 вересня - 15 жовтня цієї осені!

КаФЕ-дральний Оргкомітет – голова Валентин В. БУГРИМ[/color]

0

2

Реклама- це діалог між продавцем і споживачем,де продавець виражає свої наміри продати через рекламу, а споживач зацікавлений даним товаром!

0

3

Реклама - це інструмент вербального й невербального впливу на підсвідомість людей, мета якого переконання в унікальністі та практичності певного товару чи послуги, стимулюючи при цьому потенційного клієнта до придбання продукту.

0

4

Реклама - це мистецтво створювати і доносити до споживача такий інформаційний продукт, що якнайкраще популяризує певний товар чи послугу на ринку.

0

5

Реклама - це інформація, яка розповсюджується з допомогою різних засобів інформації, в різній формі про фізичниз чи юридичних осіб, про товари чи послуги і яка призначена розігрівати чи підтримувати інтерес публіки до цих осіб, товарів чи послуг.

0

6

Реклама - це засіб привернути увагу до товару(послуги і т.д.), викликати бажання, спонукати до певної дії, переконати споживача, що пропоноване справді необхідне йому. Отже реклама повинна зробити продукт (товар, послугу) відомим, упізнаваємим та викликати:
- бажання
- відповідну дію.

0

7

Реклама -це коли тебе переконують витратити останні гроші на те, що тобі абсолютно не потрібно.
Реклама - це діяльність, направлена на популяризацію і просування на ринку продікції, торгової марки тощо.
PR - це комплекс заходів, направлених на створення позитивного іміджу особи, корпорації тощо.

0

8

Релама-це система дій,спрямованих на популяризацію та просування товару серед населення завдяки використанню креативних або стандартних засобів масової інформації.

0

9

Reclamare est magistra vitae

0

10

Реклама - це мистецтво!!
...на мою думку, реклама є технічним прикладним мистецтвом.

Реклама - це платна форма уявлення і просування ідей або послуг від імені відомого спонсора.

to be continue....

0

11

Реклама - це підвищення попиту на той чи інший товар .
Реклама - це представлення певного товару чи послуги з найвигіднішого боку з метою просування серед споживачів .
Гучко Анна РЗГ 1

..............................................................................................................................................
" Реклама - это имя вещи ... Реклама должна напоминать бесконечно о каждой , даже чудесной вещи ... Думайте о рекламе ! "( В.В.Маяковский)
..............................................................................................................................................

Отредактировано Anna (2008-09-28 23:00:41)

0

12

Реклама- це двигун прогресу!

Реклама-  це  відгук сучасності , це синтез явищ та процесів спрямованих на інформування споживача стосовно конкретного продукту(суб*екту).

0

13

Р - (це) розповсюження спец-інформації з метою прямого або опосередкованого одержання зиску.
Е - (це) ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце й умови його продажу.
К - (це) кар'єра, робота, бізнес гроші для багатьох із нас.
Л - (це) лаконічний, яскравий, помітний засіб привернути увагу до товару.
А - (це) актуально в наш час...
М - (це) МИСТЕЦТВО!!!
А - (це) агресивний, жорстокий і м'який процес проходження товару на ринок.

Достатньо прикольно, як на вашу думку??))

0

14

Реклама-це  явище, яке спонукає споживача до дії, покупки.

0

15

Реклама - це інформація про певний об'єкт лише з найкращіх його сторін та привілегій порівняно з іншими (подібними) об'єктами від інших фірм та марок, та заохочення клієнта до його придбання.

0

16

Реклама - це спеціальна інформація про певний об"єкт, що розповсюджується в будь-якій формі, з метою створювати і підтримувати інтерес до нього. Це те, що нас всюди оточує, набридає і підсвідомо (іноді свідомо) формує наші погляди. В нашому житті немає нічого більш нав"язливого та фатального ніж реклама. Вона була, є і буде. Ще з античних часів (згадаємо про Ріно з острову Крит) й до сьогодні (олвейз кока кола...) реклама штурмує наш мозок новою звабливою інформацією та новими слоганами. Це невід"ємна сфера людського життя.

PR ( в перекладі з англійської public relations - зв"язки з громадськістю) - це сфера людської діяльності, яка включає в себе створення свідомих, запланованих відносин між об"єктом (фіз. або юр. особою) та громадськістюю. PR покликаний  формувати громадську думку з багатьох питань за допомогою системи запланованих заходів.

0

17

Б.Р.В. написал(а):

Достатньо прикольно, як на вашу думку??))

Не скільки прикольно, стільки оригінально-контентно. В.Б.

0

18

Реклама - це комлекс заходів, що впливають на підсвідомість покупців. Вона має свою публіку, адже ніхто не буде продавати запальнички людям, що не палять. Вона має лиш одну мету - будь-що зацікавити покупця і пояснити йому, чому ж саме цей товар чи послуга потрібні йому.

0

19

РЕКЛАМА - це могутній інструмент впливу на людську підсвідомість, який диктує моду та змушує споживача куплятися на так звані "новинки", штучно створені фахівцями рекламної сфери.

Отредактировано Анастасія Гузова (2008-09-24 00:47:39)

0

20

PUBLIC RELATIONS - вид суспільної діяльності , спрямований на створення позитивного образу для певного товару , фірми , особи .
  А взагалі-то ...
PR - це ремесло , для якого характерні елементи мистецтва . І тому , як будь - яке мистецтво , НЕ має точного визначення !!!

PR розрахований на уяву людей...

Гучко Анна РЗГ 1
...............................................................................................................................................

*** Ось що думає з цього приводу Жан - Луіс Гауссе :
" Какая разница между рекламой и PR ? Реклама - это когда Вы говорите , что Вы - хороший , а PR - это когда кто-то говорит , что Вы хороший . PR лучше . "
...............................................................................................................................................

Отредактировано Anna (2008-09-28 23:01:31)

0

21

Реклама-Це спосіб передати суспільству інформацію в найвигіднішому світі про об`єкт рекламування як друкованим і візуальним так і шляхом слухового сприйняття

0

22

PR - це кольорова палітра заходів, які передбачають планомірне, сугестивне сприйняття пересічною людиною запланованого(замовленого) кольору.
Мета: створення унікального, впізнавального образу, при потребі змішуючи різні PR-кольори.

Отредактировано Roksolana (2008-09-26 04:25:49)

0

23

Реклама.... таке популярне на сьогоднішній день слово. Слово, яке у своєму лексиконі використовує майже кожен із нас, незважаючи на вік, стать, професію, суспільний клас та рівень доходів. Адже кожного дня населення України спостерігає "рекламні новини" на екранах телебачення, на сторінках сучасних газет та журналів, на сайтах такого популярного нині Інтернету, у закликах популярних телеведучих, дикторів та навіть політиків, і авжеж у вагонах метро - так званому "князівстві реклами". Часто ми критикуєм рекламу, знаходячи у ній все нові та нові негативні аспекти. Не рідко запевняєм, що у нас вона вийшла б на багато ефективнішою, бідьш етичною та правдивою.
Проте жоден з нас точно не знає що ж таке реклама, як вона створюється, як досягає таких масштабів і скільки грошей ($) приносить рекламодавцям...
на мою думку:
Реклама - це спосіб презентувати товар, продукт діяльності або послугу широким масам населення задля його продажу або розповсюдження.
І я повністю погоджуюсь з Марком Твеном, що "багато нікчемних речей стали більш тягущими тільки завдяки вдалій рекламі".

0

24

Public Relations (себто зв'язки з громадськістю) - це один із видів маркетингових комунікацій, оформлений як специфічна форма рекламної діяльності. Багато з того, що сьогодні вважають "піаром",  раніше відносили до пропаганди, агітації та маніпулювання.

Зв'язки з громадськістю містять у собі 2 функції:
- інформування суспільства
- та власне переконання суспільства.

Взагалі, на мою думку, PR-діяльність базується на психологічному механізмі "тонкого" впливу на маси. Адже на відміну від реклами, сфера PR ніколи не тиражується механічно, як bill board-и та рекламні щити.  Зв'язки з громадськістю завжди проходять під знаком "соціально орієнтованих заходів", визиваючи тим самим довіру у споживачів.

0

25

PR- це використання інформаціїдля впливу на суспільну думку!

0

26

реклама- це  розповсюдження інформації для того, щоб зацікавити споживача в потрібності представленного товару

0

27

Реклама- це "добре" переказана правда.
Данільченко РЗГ 1

0

28

ПР — це мистецтво і наука аналізу тенденцій, прогнозу їх наслідків, видачі рекомендацій керівництву організацій і здійснення програм дій і на користь організацій, і громадськості

Данільченко РЗГ

0

29

ПР-це "якiсний рiвень, а не визначення. В дiйсностi легше описати практику "ПР", нiж дати йому чiтке визначення".

Данільченко РЗГ

0

30

ПР-це інформаційний вплив на громадськість для досягнення певної мети.
Данільченко

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Пропозиції » КОНКУРС ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ