Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Пропозиції » РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ


РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Сообщений 1 страница 13 из 13

1

З 2000 р. в Інституті журналістики вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів ІІ курсу, спеціальність "Видавнича справа і редагування", - "РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ". Дисципліна опановується лекційно і практично.

Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту.

Тут же, на Форумі оголошується конкурс на тлумачення поняття "Реклама інформаційної продукції", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови:
1. Цікаве оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.
Підсумки підводяться з 20 до 25 квітня ц.р. Переможці отримуються призи.

Голова журі - Валентин В.БУГРИМ

0

2

Реклама інформаційної продукції - це сукупність дій спрямована на просування товарів або послуг на ринку з метою їх реалізації.
2 курс, вср, 1 група, Корень Антоніна

0

3

Реклама інформаційного продукту-це найкращий спосіб заявити про себе, неважливо як, де і коли, головне-щоб це запам'ятав кожен.

Кравчук Дарина, 2курс 1 гр. ВСР

реклама Honda, "Використовуй оригінальні частини"

0

4

Реклама інформаційної продукції - це ознайомлення потенційних покупців з продуктом з метою його реалізації(просування) на ринку.
Креженстовська Сабіна 2курс 1група ВСР
:flag:

0

5

Реклама інформаційної продукції - -це спосіб презентації продукту настільки яскраво якісно, щоб кожен забажав його ...купити :O
Креженстовська СаБИНа 2курс 1група ВСР

0

6

дурацкую рекламу делают не дураки, а для дураков.
Креженстовская Сабина 2курс 1група ВСР

0

7

Реклама - це створення інформації про об"єкт, розповсюдженої в будь-якій формі та в будь-який спосіб, яка формує уявлення споживачів, привертає увагу до пропонованого товару. Як на мене, в більшості випадків розрекламована продукція - це несумісність з реальністю.

0

8

Реклама інформаційної продукції - життєво необхідна складова фунціонування інформаційної продукції з метою стимулювання попиту та потреби в певному інформаційному продукті, надання інформації про позитивні риси продукції споживачам.
котенко Дарина 2 курс, 1 група

0

9

РІП — це бомондна просвітницька кампанія; це розтлумачування споживачеві його власних потреб у царині інформаційної продукції, котрі нібито вже містяться у його (під)свідомості, проте ще не є чітко сформульованими у конкретний об’єкт; це чіткість (точність) + лавинний креатив.  :shine:

Самошина Анастасія
2 курс, 2 група (вср)

Отредактировано Настасья (2009-04-27 23:16:22)

0

10

Реклама інформаційної продукції - це хвороба, що своєю надокучливістю та, інколи, набридливістю, дратує населення, але яка є, водночас, антибіотиком для самої продукції, бо здатна допомогти їй "з'явитися" на світ та існувати.

Кундельська Катерина, 2 курс, ВСР, 2 група.

0

11

Реклама інформаційної продукції - це комплекс об*єднаних між собою маркетингових заходів, спрямованих на створення інтересу до інформаційного продукту, формування певного іміджу його (авторитетного, незалежного, об*єктивного - якщо це ЗМІ; якісного, відмінного від усіх, цікавого якщо це фільм чи книга) та врешті досягнення основної мети - стимулювання попиту та зростання прибутку від продажу продукції; популяризації явища, поширення пропагандистських та маніпулятивних ідей.
Надія Григор*єва, 1 група 2 курс ВСР

0

12

Реклама інформаційної продукції - це спеціалізована інформаційна продукція, спрямована на просування нерекламної інформаційної продукції.:flirt:

Реклама інформаційної продукції - це просування інформації.

Реклама інформаційної продукції - ключ до популярності інформації.

Реклама інформаційної продукції - ясрава вітрина інформаційної сфери.

Реклама інформаційної продукції - цукерка, яку повинен з"їсти глядач/читач/слухач :)

Рєпіна Іванка, 2 курс ВСР, 2 група

Отредактировано Жихарка (2009-05-06 02:24:08)

0

13

Реклама інформаційної продукції - це намащування медом того, на що зазвичай летять лише  мухи, для приваблення ще більшої кількості комах).
Серйозніше - реклама інформаційної продукції - інформація про інформацію, подана таким чином, щоб зробити інформаційний продукт з того, без чого можна обійтися в те, без чого неможливо мислити своє життя.

Загорулько Крістіна, 1 група, 2 курс ВСР

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Пропозиції » РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ