Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09


КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09

Сообщений 31 страница 58 из 58

31

Реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-який спосіб та будь-якій формі з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку

«Ні! Ні! Ні!» - кажу я. Ні нудним та занадто розумним визначенням, що тільки ускладнює справу. Ні вульгарності, що сьогодні стала звичною справою та навіть встигла ввійти в моду. Ні ілюзіям, ні жорстокості та помпезності! Я ненавиджу кислотні плакати та туберкульозні заїдливі пісеньки у роликах.
Чому нам, споживачам, як основним джерелом прибутку, пропонують лише недоїдки зі «вчорашнього дня»?  Навіщо штампувати трафаретні салогани, плакати, буклети, проспекти та ролики? Невже ми, майбутні рекламісти, «молоді музи», будемо годувати людей шумом дифірамб та фальшивими посмішками?!

Рекламу треба розглядати насамперед ЯК МИСТЕЦТВО.
РЕКЛАМА ЯК МИСТЕЦТВО - ЦЕ НАЙСВІЖІШІ ІДЕЇ, ЯК СУБОТНІЙ РАНОК; ЦЕ ПЕРЕКОНЛИВИЙ ГРАМОТНИЙ ЗМІСТ, ДЕ ВИСЛОВЛЕНА ЛЮБОВ ДО СЛОВА ТА МОВИ; ЦЕ НАЙПРЕКРАСНІШІ ЗОБРАЖЕННЯ, ДЕ НЕМАЄ НІЧОГО ОКРІМ СОЛОДКО ОМРІЯНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, СОВІСНО ПІДІБРАНІ ДЛЯ НАС, СПОЖИВАЧІВ; ЦЕ МУЗИКА, ЩО ЙДЕ ВІД СЕРЦЯ  ПРЯМІСІНЬКО ДО НАШИХ ВУХ, ЩО РОБИТЬ НАСТРІЙ ОСОБЛИВО ПІДНЕСЕНИМ; ЦЕ ОСОБЛИВО ТОНКИЙ ДИЗАЙН, ЯКИЙ ПЕРЕПЛІТАЄТЬСЯ ІЗ НАТХНЕННИМИ КОЛЬОРАМИ ТА СИМВОЛІКОЮ ДУШІ ПРОДУКТУ; ЦЕ ПОВАГА ТА ЛЮБОВ ДО КЛІЄНТУ (СПОЖИВАЧА); ЦЕ ЗАГАЛЬНИЙ, УНІКАЛЬНИЙ ТА НЕПОВТОРНИЙ ОБРАЗ, ЩО З ГІДНІСТЮ ПРЕДСТАВЛЯЄ СВОЄ ІМ'Я ШИРОКИМ МАСАМ.
ХІБА РЕКЛАМА- ЦЕ НЕ МИСТЕЦТВО?!

0

32

Ще раз висловлюю подяку всім учасникам і переможцям Міжнародного Інтернет-конкурсу на форумі лектора персонального сайт-видання http://bugrym.bbok.ru/ "Тлумачення реклами і паблік рилейшнз". Уже зараз можу константувати: ви перевершили все, що було до вас у студентських дефініціях на Форумах... А це означає тільки прогрес: прийшов у рекламу і ПР справді топ-бомондний курс...- 2009![/b]
Очевидно, що Катерина Антонець претендує відразу на три нагороди... (Коментар - на лекції, у середу,  на Покрову). Журі - у пошуку...

[b]Ваш - В.Б.

Конкурс триває і приз вас чекає...

0

33

Застереження(з любовью до дітей)

Дiтки, не бiйтеся страшних казок на нiч.
Не бiйтеся привидiв i бабаїв, нi темних вулиць, нi нiчних паркiв.
Нi сiрого вовка, що кусає за бочок, нi Бабу-Ягу.
Є бiльш моротошна рiч. Це така собi панi Реклама.
Ви можете не сприймати її в серьоз, вiдноситись до неї легковажно, але це омана.

Вона пробирається прямо у вашi мiзки.
Вона керує вашими думками i бажаннями.
Вона заставляє вас хотiти те, що вам взагалi не потрiбно.
Вона насилає мороку, наче ви самi робите вибiр. Насправдi його не iснує.

Бiйтеся, дiтки, реклами.

Реклама- iнформацiя про особу чи товар, розповсюджена в будь-якiй формi та в будь-який спосiб i призначена сформувати або пiдтримати обiзнанiсть споживачiв реклами та їх iнтерес щодо таких особи чи товару.
Реклама - запрограмована корекцiя вашого смаку.
Реклама - солодкий обман, що дає людинi цiлi i бажання.
Реклама - це те, из-за чого постiйно немає грошей в гаманцi(особливо стосується студентiв)
Торгiвля без реклами, це як прийти на побачення до дівчини без квiтiв.
Завжди казали, що "краткость - сестра таланта". Рекламiсти - найталановитiшi люди. Їх твори(слогани) складаються найчастiше з одного рядка.
Реклама- казка для дорослих.

Реклама була завжди. Вона завтавляла на середньовiчних багдадських базарах кричати: "персик сладкий, сочный дыня";
Їхати сотнi эвропейцiв в Америку пiд час золотої лихоманки, а у испанських конкiстадорiв, яким вклонялися ацтеки просто був вдалий божествений бренд. У "царя-батюшки" був хороший пiарщик i тому, темний народ звинувачув тiльки дворянство на мiсцях.

Ранiше людьми керували з допомогою суєвiрностi, релiгiї, репресивної машини, зараз все набагато витонченiше, але не гуманiше - царює реклама.
Заблукавшому в пустелi навiть не снився жах сьогоднiшнього світу: реклама створює сотнi мiражiв, що зникають, як тiльки доторкнешься.

PR - систематична дiяльнiсть компанії, що спрямована на змiну переконань, сталення, думок та поведiнки цiльових груп стосовно компанiї, її продуктiв, послуг, а також конкретних проблем, iдей та дiй'
PR - не дiлом, а словом.
PR - це масова, суспiльна впевненiсть людей в тому, чого немає.
PR - це жорстоке вбивство правди.
PR - тонке знаряддя впливу людини XXI столiття.
                  Вікторія Бойко

Отредактировано Mellis (2009-10-11 12:03:37)

0

34

Надворі осінь наступила
І всі білборди так змінились
Одні говорять:хтось працює,
інші- хтось країну врятує.

Ми дивимось направо, кидаємось у ліво,
Які вони чудові, які вони красиві
І смішно й сумно нам на них дивитись,
Але і є чому повчитись......

З усіх оцих білбордних див
ми робим висновок такий:
Реклама-це не тільки сміх,
а у цікава думка для усіх)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

0

35

Конкурс ще триває, але сьогодні вночі до мене приходила Муза і я вирішила написати вірш-підсумок, ось що в мене вийшло))
Всі ми гарно постарались
У конкурсі позмагались
Творчості було багато,
Бо РЕКЛАМА  - це є свято!!!

Всі про неї ми писали,
Славили й критикували.
Висновок зробити можем -
Нам реклама допоможе!

У житті людьми ми будем,
Як освіту тут здобудем.
Будем ринок просувати,
Гарно гроші заробляти))

Дякуєм за все БУГРИМУ,
Похвалу складаєм в риму,
Що знання в РЕКЛАМІ дав,
Книжечки подарував)))

Отредактировано Катя Антонець (2009-10-13 10:42:45)

0

36

Слів про Рекламу сказано немало
Вона – двигун, вона – прогрес
А в нас, студентів, є до неї
Свій особистий інтерес.

І королева, і панянка
Для неї всі слова хороші –
Та кожен дуже добре знає:
Реклама – це великі гроші.

Здавалося б, вона готова
Порадити, допомогти,
Сказати, що у світі нове,
І справжнє щастя віднайти.

Це саме те, про що ти мріяв!
Скуштуй, відкрий, купи, побач!
Та як не сумно це сказати,
Для неї ти лиш споживач.

Вона про тебе все вже знає,
Усі деталі їй відомі:
Твої бажання, хто ти є,
І навіть що ти робиш вдома.

На кожному кроці тебе атакує,
В свідомість твою без запрошення лізе
Без роздумів змусить потратити гроші
Навіть якщо їх торкнулася криза.

Але ображатись на неї не варто
У нашому світі реклама – це все,
А як до Бугрима порад дослухатись,
Великий прибуток вона принесе!

0

37

На дефіле приходить стильно,
Крокує крок за кроком невпинно,
А ще переможниця гранд-прі
Їй присуджують журі.

Побачити її можна усюди:
З обкладинок глянцевих журналів,
Із сторінок газетних матеріалів,
В місцях продажу на ринку,
Скрізь повідомлення про інформативну новинку.

Стильна, своєчасна і сучасна,
Імпульсивна й дійсно класна,
Ще й до того норовлива
Ця прекрасна дама
Й звуть її реклама.

Не тормозни, снікерсни та розкуси рекламу,
Заряджай на повну свій потенціал,
І ти щодня вживай буклет, листівка, призмавішен,
А ще пильно споглядай,
Як виводить плями рекс і гала,
Як доместос до бруду звик,
А який рейнфорд у домі помічник,
Такі ж бо враження дарує акс-реклама.

Вони борються.
Вона працює на всі сто,
Як надійне долото.
Тут південний Буг і древній Рим
Злились в вулкан Бугрим.
І кому як не йому всі ці штучки знати,
Щоб рекламний світ дивувати.
Бренди, закони, копірайти,
Мусиш без сумніву ти знати.
Ну, а стенди і вітрини у рекламнім магазині,
Маєш всі ти споглядати,
Щоб знатком в рекламі стати,
Бо реклама не проста це штука-
Закодована наука,
Вередливе дитинча
Й змалку бавитись звикла вона.

0

38

PR не тліє наче жар
Гарячим полум*ям палає
Щоб розкрутити - треба мати дар
Тоді про тебе кожен взнає

Цей вічний спалах сліпить очі
Нікого він не омине
Не дасть заснути серед ночі
Торкне тебе, й торкне мене

Бугрим тоді лиш усміхнеться
Поправить мудро окуляри
Йому усе в житті вдається
І всі реклами, й всі піари:)

Реклама ж розмалює місто
Добавить кольору в буденність
І схожа навіть чимсь на тісто
Мабуть така собі причепність

Ти не сховаєшся від неї
Її й можливо не цінуєш
Бо звик до неї, бо щоденно
І добре бачиш й добре чуєш

Але ж без неї буде важко
Хоча без неї вже не буде
Реклама буде жити доти
Поки живуть на світі люди

Тому часу краще не гайте
Беріть конспекти й йдіть на пари
Учіться, практикуйтесь, заробляйте
І осягайте глибину реклами та піару

Бо можна прочитати вірш
А можна серцем зрозуміти
Чому прийшов саме сюди
І чим ти будеш далі жити!

0

39

Реклама - це поезія прагматиків, пісня буднів, архітектура аферистів, живопис корпорацій, мистецтво сучасності...

0

40

Реклама самая интересная и самая трудная форма современной литературы.
                                                                                                                                                            Олдас Хаксли (1894-1963), английский писатель

                                                                                               Никакого современного искусства нет. Есть только искусство- и реклама.
                                                                                                                                                              Альберт Штернер

                                                                                               Реклама - есть искусство целиться в голову, чтобы попасть в карман.
                                                                                                                                                             Ванс Пакард (р.1914), американский писатель

Реклама, на мою думку, - це синтез мистецтва та бізнесу,креативу та банальностей. Це водночас і безсоромне "впарювання" непотрібних нам речей, і свіжий погляд на звичні для нас предмети. Це енергія, могутність, непередбачуваність, новаторство , шалений асоціативний ряд, аналіз, ризик,стиль, психологія,ерудиція.

Дацко Христина,РЗГ  1 курс, 1 академ. 2 практична

0

41

Reklama - кохання: зваблює, але не відповідає за наслідки!

PR - салон краси з незвичайними видами послуг: створення образу, репутації особистості чи фірми або догляд за ними.

Сергій Осипенко 1 курс, РЗГ Ак.2 Пр.3

Отредактировано Сергій (2009-12-23 15:24:28)

0

42

PR( зв'язки з громадськістю)  — є спланованою і безперервною діяльністю, спрямованою на встановлення та підтримання добрих стосунків і взаєморозуміння між організацією та тими громадоми, яких стосується діяльність цієї організації.(авторське визначення)
Джерело : Джефкінс Ф. Реклама:Практ.посібник.:Пер. з 4 англ. видання./доповнення і редакція Д.Ядіна.- 2 укр.вид.,випр. і доповнене.-К.:Знання,2008.- 565с. -372 сторінка
Існує:

Чорний піар — використання «чорних технологій» для того, щоб очорнити, спаплюжити імідж конкуруючої партії або групи. Також передбачає розповсюдження від імені конкуруючої організації образливих або економічно небезпечних заяв, компромату. Словосполучення утворене по аналогії з виразом «чорна пропаганда».

Жовтий піар — використання, з метою залучення уваги, образливих для більшості населення даної держави елементів (табуйованих слів в назвах, в зображеннях — застосування сексуального змісту — з використанням Еротики та порнографії, звинувачень в гомосексуалізмі, використанні расистських висловів , ксенофобських заяв і т. і.)

Сірий піар — реклама (позитивна або негативна), яка приховує своє джерело. На відміну від «чорного піару», не обов'язково включає брехню. Також під сірим піаром іноді розуміють різновид непрямого чорного піару, що не містить прямої брехні і спрямовану на підсвідомість.

Білий піар — дії протилежні по відношенню до чорного піару, тобто використання відкритої реклами від свого власного імені.

Самопіар — «розкручування» себе самого, нерідко анонімне.

Коричневий піар — просування неофашистської і націоналістичної пропаганди.

Зелений піар — соціально відповідальний піар

Джерело: http://uk.wikipedia.org/wiki/Піар

Отредактировано Анна Держановська (2009-10-15 13:41:09)

0

43

Молодчина, Аня! Уже наближаєшся до заповітної мрії...Але чому джерело не зазначила?... До якої класифікації відносите ці піари?
В.Б.

0

44

Шановний Валентине Володимировичу!Все виправила, джерело вказала.

0

45

ОПРЕДЕЛЕНИЕ PR

Обобщенное: «Паблик рилейшнз — это управленческая деятельность, направленная на установление взаимовыгодных, гармоничных отношений между организацией и общественностью, от которой зависит успех функционирования этой организации».

Лаконичное: «PR — это формирование общественного мнения о товаре, человеке, компании, событии», «PR-информировать, образовывать, вызывать доверие».

Циничное: «PR — это искусство формирования благоприятного отношения общественности к фирме путем создания представления о том, что фирма выпускает и продает товар только в интересах покупателя, а не ради получения прибыли»

Запутанное: «PR — это комплекс информационно-аналитических и процедурно-технологических действий, направленных на гармонизацию отношений внутри проекта, между участниками проекта, между проектом и его окружением с целью реализации данного проекта».




(Джерело: http://ru.wikipedia.org/wiki/Связи_с_общественностью)

Отредактировано Анна Держановська (2009-10-15 20:27:51)

0

46

PR-специалисты - это такие люди, которые позволяют сделать из черного белое,
из белого черное, а из вас дурака.
Автор неизвестен

Можно дурачить всех все время, - при условии, что реклама ведется правильно,
а расходы на нее достаточно велики.
Джозеф Левин

Когда бизнес идет хорошо, он платит за pr, когда плохо — вы.
Американское изречение

Единственные настоящие поэты нашего времени служат в рекламных агентствах.
Теннесси Уильямс

Половина денег, которые идут на рекламу, выбрасываются впустую; но как узнать, какая именно половина?
Уильям Гескет Левер

Легче сочинить десять правильных сонетов, чем хорошее рекламное объявление.
Олдос Хаксли

Вести бизнес без pr — все равно что подмигивать девушкам в полной темноте.
В обоих случаях, о своих действиях знаете только Вы.
Стюарт Хендерсон Бритт

Реклама — двигатель торговли: сотня двигает, один торгует.
Хенрик Ягодзиньский

Люди не читают рекламных объявлений как таковых.
Они читают то, что их интересует, и иногда этим оказывается рекламное объявление.
Говард Госсидж

Рекламные идеи полезнее, чем рекламные миллионы.
Вальтер Шенерт

Пиар - территория пурги.
Дмитрий Пастернак-Таранушенко

0

47

  История Public Relations, как науки

    PR, как самостоятельная наука, зародился в США.

    В 1900 году Гарвардский университет уже имел собственное бюро паблисити. Офис паблисити также в 1904 году был создан в университете штата Пенсильвания. В 1912 году было создано первое крупное бюро PR при Американском телефонно - телеграфном объединении.

    В начале 30-х годов 20-го века в демократической партии США появляется должность советника по PR. Аналогичная должность в республиканской партии появляется в 1936 году. В этот период PR выделяется в самостоятельную функцию менеджмента, которая начинает пользоваться спросом в крупнейших компаниях США.

    Также можно выделить, что в это же время появляются первые специалисты по проведению политических кампаний.

    1945 - 1965 года - бум Public Relations в Соединенных Штатах Америки. PR окончательно выделяется в самостоятельное направление в менеджменте и продолжает бурно развиваться.

    Университеты начинают выпускать бакалавров по PR. К 1965-му году число работников, занятый в сфере PR, превысило 100 тысяч человек.

    PR продолжает развиваться и сегодня. На сегодня в США в области Public Relations работает более 2-х тысяч компаний. В ней занято более 200 тысяч человек.

Джерело: http://www.pr-chance.kiev.ua

Отредактировано Анна Держановська (2009-10-20 23:11:27)

0

48

Направления PR

    Выделяют следующие виды направлений PR:

# внутренний PR - управление взаимосвязями внутри компании;
# создание благоприятного образа компании / товара / брэнда;
# антикризисный менеджмент;
# создание благоприятных отношений с клиентами (потребителями);
# работа по поддержанию доверия между компанией и ее инвесторами;
# работа со средствами массовой информации;
# работа с государственными учреждениями и общественными организациями;
# проведение презентаций, различные общественные мероприятия;
# прочие.

Джерело: http://www.pr-chance.kiev.ua

0

49

PR внутренний и внешний

    Разделяют две области связей с общественностью - внутреннюю и внешнюю.

    Внутренний пиар еще называют внутрикорпоративным. Основная задача внутреннего PR - создание благоприятных и доверительных отношений руководства компании с персоналом на всех уровнях управления.

    Во внутреннем PR большое значение имеет корпоративная культура.

    Составляющие внутрикорпоративного PR:
# эффективность системы взаимодействия подразделений и сотрудников в компании;
# мотивация к трудовой деятельности;
# сотрудники - главный потенциал компании.

    Внешний PR - работа с внешней средой компании: с конкурентами, партнерами, инвесторами, покупателями, клиентами, со всеми, кроме сотрудников компании.

    Внутренний и внешний PR взаимозависимы. Это означает, что для достижения успеха компании необходимо уделять внимание обоим направлениям.

Джерело: http://www.pr-chance.kiev.ua

0

50

Pr-сучасний пікапер.Створить уявний образ,бренд,оману,уміло навішає лапшу на вухи і вийде переможцем з конфліктної ситуації.Тебе це,здавалося б,ніколи не торкнеться.Та насправді...
Твій улюблений журнал...засіб для миття посуду,яким ти користуєшся щодня...щойно вийшла книга з друку...мобільний телефон...цукерка,яку ти зараз жуєш...та навіть твої вітаміни.ВОНИ ВЖЕ ЗРОБИЛИ СВІЙ ВИБІР.ТИ-НАСТУПНИЙ!

0

51

PR-це син маркетингу та реклами,який народився  в 1807¹ році в США.Він вступив до Гарвардського університету,де в 1900² році вже мав своє власне бюро паблісіті.Потім ,у 1904³ році,створив свій офіс в університеті штату Пенсильванія.Йшли роки і в 1912* році PR створив  перше велике бюро під патронатом Американського телефонно-телеграфного об’єднання.Першу кампанію він провів разом із своїм приятелем Рокфеллером**.Вони роздавали дітям нові десятицентові монетки.
В 1945-1965рр  PR своєю діяльністю спричинив бум в США***.В 1965**** році кількість працівників його агенції сягала близько 100 тис.чоловік.
На сьогодняшній день на нього працює більше 2 тис.компаній та більше, ніж 200тис.чоловік.
Він має 8 дітей: ◦Білий PR, ◦◦Чорний PR, ◦◦◦Жовтий PR, ◦◦◦◦Сірий PR,▪Вірусний PR,▪▪Self PR(син-егоїст), ▪▪▪Коричневий PR та▪▪▪▪Зелений PR,які з гордістю носять прізвище свого батька та продовжують сімейний бізнес.
Завдяки своїй дипломатичності та креаторським здібностям,PR щороку заробляє в США близько $ 2 млрд. ,в Росії $1 млрд.
Думки людей ,щодо діяльності цього пана:
Без піару ти- півару,а з піаром ти- гектар;
Піар-це задоволення бути успішним та відомим;
Піар-це покликання;
Будь-який піар-це шлях до успіху;
Реклама-це вітер,піар-це сонце;
Піар-це товар і він має виглядати завжди бездоганно.
Примітка:
¹Вперше саме поняття «public relations» використав президент США Томас Джефферсон, коли у 1807 році він у першому варіанті свого «Сьомого звернення до Конгресу» вписав його замість викресленого ним поняття «стан думки»;
²В 1900 році Гарвардський університет вже мав своє бюро паблісіті;
³В1904 году офіс паблісіті також створили в університеті штату Пенсильванія ;
*В 1912 році було створено перше велике бюро PR  при Американському телефонно-телеграфному об’єднанні ;
**Відділи зв’язків з громадськістю і спеціалізовані фірми з’явилися в США на початку 1920-х ,як реакція на діяльність«очистителів від багнюки» [Muckrakers ].Одним із її основоположників  вважають журналіста  Айві Лі [Lee, Ivy] та компанію Дж.Рокфеллера [Rockefeller, John Davison ],працівником якої Айві Лі став пізніше.Однією з перших кампаній зв’язків з громадськістю вважають прийом,який вигадав особисто Рокфеллер: роздача дітям нових блискучих десятицентових монет;
***PR остаточно відділяється в самостійний напрямок  менеджменту і продовжує свій розвиток,як окрема течія;
****Університети починають випускати бакалаврів з PR-діяльності;
◦ «Білий» PR — поняття, що з'явилося навпротивагу «чорному» PR, і означає «чесний», непроплачений PR;
◦◦«Чорний» PR — використання «чорних технологій» (обману, фальсифікацій) для обмовляння, знищення конкурентів, розповсюдження від їх імені образливих або економічно небезпечних заяв та ін. Іноді достатньо обмежитися публікацією компромату;
◦◦◦«Жовтий» PR — використання, з метою залучення уваги, образливих для читачів елементів (табуйованих слів у текстах, сексуальності — в зображеннях, в публічних діях — псевдогомосексуалізму, расистських та ксенофобічних висловлювань тощо);
◦◦◦◦«Сірий» PR — реклама (позитивна чи негативна), що приховує своє джерело. На відміну від «чорного» PR, не передбачає відвертої брехні про своє походження. Також під «сірим» PR іноді розуміють різновид «чорного» public relations, що не містить брехні і спрямований на опосередкований вплив на підсвідомість реципіента. Наприклад, коли в матеріалі про вбивство окремо згадується, що воно сталося поряд з офісом якоїсь організації або в рідному населеному пункті якоїсь відомої особистості;
▪«Вірусний PR» — в данному контексті термін «вірусний» означає автономне розповсюдження.Оснований на потребі людей ділитися цікавою інформацією зі своїми друзями і знайомими;
▪▪« Self PR»-піар самого себя,дуже часто анонімно;
▪▪▪«Коричневий PR»-щось споріднене із неофашистською і фашистською пропагандою;
▪▪▪▪« Зелений PR »-соціально відповідальний піар.

0

52

Шановний Валентине Володимировичу! На жаль, ви не оцінили моє визначення реклами, тому я вирішила створити визначення PR))

ПР – це слово зараз модне
З усіх усюд воно лунає
Але конкретно що це значить
Лиш одиниці тільки знають.

Реклама – то його рідня
Ми часто можем їх зустріти
Реклама і ПР давно
Заволоділи цілим світом.

ПР – це непряма реклама
Та хитра, точна і впливова
Вона вже ходить поміж нами.
Не попадись на неї знову.

Це тільки лиш ПР спроможний
Так різко всі думки змінити
Подіяти на підсвідомість,
Заставити когось любити.

Ти особливо не старайся –
Він всі твої думки сформує
З тобою завжди на зв’язку він,
Твою довіру завоює.

0

53

Шановний Валентине Володимировичу!
Розумію, що моє творіння може й не зовсім визначення, але свій порив не можу не опублікувати)

                                                                 комедія
                                                           
                                                            ( на одну дію)
                                                "Сватання у світі реклами та PR"
                                                     
                                                    СПИС ДІЯЧІВ "Сватання"

Реклама - Бомондна дама, яка хоче підкаблучити собі PR.
                 На жаль, як і всі, хоче здаватися кращою, тому розмовляє російською мовою, але в душі справжня українка.
PR- Спавжній український парубок, але, як і Реклама, хоче здаватися крутим.

                                              _ (Реклама) Ну Пиар терь ты да я,
                                                                 Мы теперь одна семья.
                                                                 Я жена твоя Реклама,
                                                                 Я супружница твоя...

                                                                 Что молчишь мой мил Пиар,
                                                                 Иль с утра слегка ты пьян?
                                                                 Аль не тот на мне хард постер,
                                                                 Аль конгрев на мне не тот?

                                               _(Пиар)      На тебя моя душа,
                                                                 Век глядел бы не дыша!
                                                                 Но понять одно не могу,
                                                                 Чай зачем ты мне така!

                                                                 Что ли можешь ты такого,
                                                                 Что не могу в общем я?
                                                                 Вызывает интерес твой технический
                                                                 прогрес!

                                              -(Реклама)  Я мой милый знать Пиар,
                                                                На смех ставить ся не дам!
                                                                Что б ты знал мне во всем мире,
                                                                БЬют почет и диферамб!

                                                                Без меня ни дня не может
                                                                ни одна компания!

                                                                Утром мажет бутерброд,
                                                                Сразу думать как же я!
                                                                Так как кроме бутерброда,
                                                                Над продать ей и кампот!

                                             -(Пиар)        А как народ?

                                             -(Реклама)   Полно милый, ты чего?
                                                                Думать брось! хи, "как народ",
                                                                Инновацию им в зубы, да по шире брандмауор!
                                                                И тогда любое мыло, будет им как Метрополь!

                                                                Не извольте сомниваться,
                                                                Чай оно не в первый раз!

                                                                Хватит думать мил Пиар!
                                                                Предлогают те товар,
                                                                Чай не химия какая, я вообще
                                                                                      природный дар!

                                                                Глянь на тролль одним глазком,
                                                                Красота и камерфоль!
                                                                И народ твой первым делом,
                                                                Опустошает кошелек!

                                               -(Пиар)      Ай Реклама! Ай да спец!
                                                                Вот и хлопотам конец!
                                                                Да с тобою мы весь мир,
                                                                Сможем враз забанерить!

                                                                Все согласно договору,
                                                                Будем терь мы вместе жить!!!

Примітка підкреслена буква це авторський наголос!

(Написано під впливом творчості Леоніда Філатова)

0

54

Пані Реклама, ви - сама луччя,
І пан PR гріє, сонячний лучик,
Вчить нас цьому всеведущий Бугрим
Знає він все, і ми пишем за ним
              * * *
Кожного дня пізнаєм щось нове,
Світло Реклами в майбутнє веде.
Скоро PRом почнемо займатись -
Всім конкурентам прийдеться здаватись.
              * * *
Все дуже круто, просто атас,
І креатив так і пре прямо з нас!
Але погодитись треба з одним:
Що б ми робили, якби не Бугрим!

Отредактировано Оля Млечко (2009-10-21 22:55:43)

0

55

Сьогодні День Рекламіста)) і тому я хочу привітати Валентина Володимировича і весь 1 елітарно-бомондний курс 2009 ))) побажати творчих, креативних ідей, натхнення, здійснення всіх мрій ))

Отредактировано Катя Антонець (2009-10-23 08:27:37)

0

56

РЕКЛАМА-популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін. // Поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності.

Інституціональна реклама – тип реклами, направлений на покращення репутації фірми, прямо не пов'язаний з рекламою якої-небудь конкретної продукції.

Інформативна реклама – реклама, яка створює первинний попит та інформує споживача про існування товару, його властивості.

Непряма реклама – неявна реклама, рекламування товарів та послуг через інтерв'ю, публікації, радіо і телепередачі, в яких згадується рекламований товар.

PR — це завжди комплекс зусиль зі створення/розвитку/підтримки репутації компанії/підприємства/організації серед цікавлячих груп громадськості, а також на ринку/в суспільстві загалом з метою досягнення рівня довіри до продукту та/або компанії/підприємства/організації.
                                                                                                                                                                               Валерій Курейко
PR — це більше, ніж реклама. Це сукупність усіх способів впливу на аудиторію. PR впливає на весь процес створення сприйняття продукту: який продукт потрібен і чому.                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                Мартін Грунерт

Отредактировано Артём Богдан (2009-12-08 21:54:06)

0

57

Рекламнi реалiї

Реклама така цiкава штука
Не хочеш купувать товар
Вона тебе не спросить
У неї безлiч є прийомiв
Де треба цiну меншу зробить
Де треба акцiю введе
PR пiдключить,скидку дасть
I врештi решт тебе дiстане
Цiкавiсть визве, звабить i продасть товар,
Який, можливо, вам й не треба.

0

58

Рік Новий – казковий час!
Хай здивує щастям Вас
Рік добра і рік кохання.
Тож приймайте привітання:
Будьте добрі та здорові,
Побажаємо любові,
Світла й радощів багато,
Щоб життя було, як свято!

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09