Для студентів нової спеціальності "Реклама і зв"язки з громадськістю" удруге в Інституті журналістики Київського національного університету ім.Т.Шевченка проводиться семестровий спецкурс (на вибір) "Соціальна реклама". Вивчаються гострі проблеми суспільного життя в Україні і світі. Основне спрямування спецкурсу - створення оригінал-макетів, сценаріїв СР та участь у Фестивалях...Програму дисципліни розміщено на сайті ІЖ з початком нового семестру.
На спецкурс подали Заяви активні студенти 2-го курсу РЗГ, які переймаються гострими соціальними проблемами сьогодення і майбуття...
Керівник майстер-студії "Соціальна реклама" - Валентин В. БУГРИМ, співзасновник ВГО "За чисту Україну", доцент, керівник Інтернет-проекту "ПР-рекламна соціальність" та сайт-видання "Все про соціальну рекламу - socadver.org.ua"