Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"


Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"

Сообщений 1 страница 30 из 47

1


Ahtung! УВАГА!! Attention!!!
Розпочинаємо (15.10.10) Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і «Паблік рилейшнз»(в окремих номінаціях): "Реклама"; Зв"язки з громадськістю/паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови:
1. Цікаве оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.

Підсумки підводяться з 15 жовтня по 10 листопада ц.р.

Критерії: цікаво, змістовно, оригінально. Прикольно (як окреме поцінування)…

Переможців - очікує відзначення!?! Отримуються модульні бали і призи.

Голова КаФЕ-дрального Оргкомітету Валентин В. БугРим

НАГОРОДЖЕННЯ
29 жовтня 2010 р. відбулося перше нагородження учасників-переможців Конкурсу...
Цінні книги з реклами і ПР отримали:Пінчук К., Медведєва Т, Купчинська І., Пожо Ю., Майборода., М., Василюк О., Ігнат М., Данченко В.
12 листопада - друге нагородження:
(Інформація після вручення)...

На Гран-Прі претендують (на 29.10.10) - Тетяна Медведєва, Юліанна Пожо, Марина Майборода, Маша Ігнат, Валерія Данченко...В.Б.

10 лист 10 р., о 17.10 завершено Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і «Паблік рилейшнз».

Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2010-11-13 11:01:35)

0

2

Тлумачення реклами :

1) Реклама - це засіб продажу товарів чи послуг, за допомогою зацікавлення та інформування кліентів.

2) Реклама - це "змій спокусник", який спонукає людей витрачати все більше і більше грошей на новітні товари і послуги.

Тлумачення ПР :

1) Зв'язки з громадскістю - це засіб досягнення взаємопорузуміння між групами людей за допомогою формування  громадської думки.

Отредактировано Пінчук Кирило (2010-10-29 00:39:10)

0

3

Реклама-це найвитонченіший інструмент заволодіння людською свідомістю.А вдала реклама-поістині витвір мистецтва.

PR-ідеальний симбіоз відвертої правди та цілковитої брехні.

0

4

Під час відпочинку, роботи, вченнЯ,
У кожній хвилині людського життя;
Заповнює простір, час і думки,
Вона є усюди, де ходимо ми.

Переконливі тексти, ілюстрації див,
Кадри яскраві, свіжИй креатив.
Звідки в пакеті цей взявся товар?!
- свідомість людини в полоні тих чар.

Вже всі здогадались, про що я пишу.
Цим дихає світ і я цим дишу.
Розслабтеся, люди, вона - нездоланна,
Бо світом керує безмежна РЕКЛАМА!

Отредактировано Тетяна Медвєдєва (2010-10-28 22:35:17)

0

5

Паблік рилейшнз - це змагання на кращі чесноти: кмітливість, ризикованість, чесність, неординарність, тактовність, комунікабельність; які разом складають вибухову суміш для завоювання громадської схильності.

0

6

Реклама - найгуманніший спосіб вбити щось людині в голову, використовуючи при цьому всю свою фантазію і крім цього заробити непогані гроші. :D
ПР - це вміння зробити із непотрібного(невизнаного, невідомого, нецікавого) щось привабливе, захоплююче і цікаве людям.

потім щось ще вигадаю)

Отредактировано Шемеляк Ганна (2010-10-28 23:24:23)

0

7

Valentyn V. BUGRYM написал(а):

Підсумки підводяться з 15 по 1 листопада ц.р.

А дасте мені машину часу поюзати, або що ви там курите? о_О
хм... визначення кажете? ну добре)
Реклама - це мистецтво, у рамки якого ну ніяк не влазить а ні бомонд, а ні еліта. У випадку з рекламою - бомонд і еліта є зайцем, а реклама - мисливцем, а над мисливцем у свою чергу стоїть збройний магазин.
Зв'язки з громадськістю - це  сполука мислення, коммунікації і  харизматичності. Це досвід, який не отримаєш в інституті, а лише на практиці.

0

8

революція враження
  еволюція ураження                     
   координація почуття
    лоялізація відчуття                              навіяною думкою необхідності чогось,
     апріорне сприйняття                           про що до цього ви навіть не здогадувалися  ^^
      мичстецтво відкриття
        артистичне подання

Отредактировано Купчинська Ірина (2010-11-10 11:53:00)

0

9

а якщо оцінювати з точки зору нашої країни:
Реклама - безглузде забивання тупими принтами усього міста, чи тієї його частини де "є цільова аудиторія". Це листівки, з 1000 яких якщо стпрацює 3% - то це вже гарний результат... Це реклама сиропів від кашлю у прайм-тайм... короче кажучи - дурнотратство.
Зв'язки з громадськістю - це коли начальники піар відділів мобільних операторів раз на рік збираються за одним столом десь у пабі, і продумують ОДНУ КАМПАНІЮ на всіх гравців ринку. чому? а навіщо працювати, викручуватись, якщо можна одразу про все домовитись і весь рік ніфіга не робити? Це релізи які у нащій країні безкоштовно не працюють. коли каналу потрібні не новини, а грощі. коли ти створюєш івент, запускаєш рекламу, а ЗМІ на реліз відповідають щось на кшталт: мы бесплатно к вам не поедем снимать! Почему? ну вы же на рекламную кампанию потратились, значит и СМИ сможете проплатить...".

0

10

Шемеляк Ганна написал(а):

найгуманніший спосіб вбити щось людині в голову

рекомендую вбивати цвяхи....
Пінчук Кирило а ти я так дивлюсь такий собі науковець? так все гарно написав, красиво..... не здається шо головне зміст, а не оформлення? о_О

0

11

"Реклама":

Реклама- це мистецтво зваблювання людського мозку та свідомості, що перетворює звичайну людину на постійного споживача.

Реклама- це потужний двигун торгівлі.

Реклама-це зброя масового ураження, що заволодіває свідомістю людини.

Реклама- це бомба миттєвої дії:ти або хочеш одразу розбити телевізор при одній лише згадці слова «реклама», або одразу ж в халаті та капцях біжиш до полиць супермаркету задля придбання нового товару.

Реклама- це спустошник вашого гаманця.

"Піар"

PR- могутня сила, за допомогою якої «кто был никем, тот станет ВСЕМ».

0

12

Реклама - гарний засіб для збільшення рівня продажу певного товару, використовуючи певні технології для впливу на свідомість споживача.
І якщо закордоном рекламіст разом із своїм клієнтом дурить інших людей, то в Україні рекламіст дурить ще й свого клієнта. Інакше не поясниш, звідки стільки бруду в українських засобах масової інформації.

PR - спосіб заробляти гроші, де за допомогою спеціальних технологій з певної людини чи організації створюють штучний образ, який "купують" інші.

0

13

Реклама-мистецтво робити із непотребу вкрай необхідну річ. Це  вторгнення у свідомість людей, яке спалює все на своєму шляху,залишаючи бажання споживати. Це найменш кривавий спосіб захоплення світу.

PR-тонка межа між солодкою брехнею і гіркою правдою. Це нажива, на яку клюють маси, забуваючи про те,що під наживою майже завжди таїться гачок.

0

14

Реклама - явище, метою якого є привертання уваги людини до об'єкта, що рекламується, майже незважаючи на методи (які, тим не менш, мають бути послідовними і продуманими), які використовуються для досягнення цієї мети.
Реклама поділяється на види
- за відношенням до того, який об'єкт рекламується;
- за відношенням до методів та технологій, що використовуються для досягнення мети.
В будь-якому випадку реклама має бути розрахована на думку більшості так названої "цільової аудиторії"/населення в цілому.
В більшості випадків використовується для отримання прибутку, задоволення власних потреб фізичної чи юридичної особи (політична реклама, комерційна), в меншості - для мотивації, спонукання до дій (як-то соціальна реклама тощо).

Іноді буває креативною, іноді - дуже креативною, іноді - містить натяк на креативність, але в більшості випадків при виготовленні реклами основна увага звертається на технічну базу, а не на ідейну.

Public Relations (зв'язки з громадськістю) - це прямий чи непрямий зв'язок з громадськістю (населенням міста/країни/світу в цілому, або "цільовою аудиторією"), метою якого є забезпечення необхідною інформацією мас, а іноді й "прикриття" деякої інформації від мас. Головне - тримати об'єкт PR'у в центрі уваги, змусити маси повірити в необхідність отримання подальшої інформації про даний об'єкт.

Об'єктом PR може стати людина, група людей, організація, бренд, продукт тощо.
Методологія Public Relations різноманітна: від ідеалізації об'єкта до викликання у мас абсолютної антипатії до нього; від чистої благодійності до надзвичайно аморальної поведінки вищезгаданого.
Тому, PR прийнято поділяти на чорний і білий.

Головними ознаками Public Relations має бути
- доцільність
- неповторність методів
- масовість
- застосування його у всіх сферах життя
тощо.

0

15

]РЕКЛАМА - це комерція, зв'язок та театр.

Комерція - тому що фізична чи юридична особа оплачує створення та поширення реклами для предмету чи послуги, а також сподівається що цей шлях повідомлення про свій товар збільшить її прибутки. Також існує цілком реальна схема впровадження реклами в ЗМІ, на вулиці (тобто зовнішня),в транспорті, в інтернет просторах іт.д.

Зв'язок - з цього боку її величність реклама виступає як посередник між споживачем та замовником. Реклама, як живе створіння яке втирається в довіру, налагоджує  зв'язок і непомітно підштовхує людей до вигідних йому рішень, надаючи натовпу повного відчуття самостійності їхнього вибору.Через рекламу людину інформують про всі новинки сучасного світу,вселяють надію, що вона йде в одну ногу з часом. В рекламі завжди присутня крихта психології, та нездорового глузду.

Театр - це найтонший нюанс реклами. Кожний рекламний ролик - це коротка вистава, де глядач особливо прискіпливо оцінює декорації, гру акторів, репліки та гостроту сюжету. Навіть якщо це не анімація, а графічне рекламне зображення, все одно це театральна постановка. На мою думку найголовнішим в цьому дійстві має бути не предмет рекламування а саме гра актора, який має запевнити своїми жестами, мімікою, поглядом і навіть вигином брів, що саме цього товару чи послуги тобі не вистачало для абсолютного щастя.

PR(Public Relations),Зв'язки з громадськістю -  це гарний кольоровий фантик, в який укомплектовують, запаковують, утрамбовують особу чи організацію. Крок в право, крок вліво з цієї яскравої упаковки прирівнюється до розстрілу, адже за цим слідує втрата іміджу,авторитету,статусу. Це сироп з брехні яким щедро заливають так, щоб не було навіть початкової стадії предмету, який просовують в народ.

Отредактировано Пожо Юліанна (2010-10-29 00:37:17)

0

16

Визначення поняття "Реклама":

Реклама - це подача певного продукту чи товару покупцям з його якнайкращої сторони.
Реклама - це мистецтво "прикрасити" продукт так,аби споживач захотів купити саме цей товар.
Реклама - це "наркотик", який починає діяти на людину після перегляду та прослуховування інформації про певний товар, в процесі якого у споживача зявляється цікавість до його придбання.
Реклама як паляниця : хороша,поки свіжа.  :nope:

Визначення поняття "Зв'язки із громадскістю":

PR - це просування певної людини чи партії з метою успішної рекомендації їх громаді,аби вони досягли в подальшому успішного результату.

0

17

Реклама – це як подарункова обгортка. Ззовні дуже гарно, але ніколи не знаєш, яка за рахунком безглузда річ потрапила тобі в руки.

PR – це світ нав’язаних ілюзій.

0

18

Реклама – примушує вас повірити у те, що непотрібні речі вам потрібні. Вдала реклама здатна примусити навіть найпереконанішого скептика бігти до магазину.
Реклама може бути креативною, ефективною, дієвою, вона може давати натхнення і стимул. У той самий час вона ж може бути нудною, банальною, з натяком на креативність, але без креативності, може навіть виробити відразу до товару, який намагалися рекламувати.

PR - чудовий спосіб зробити з бандюги депутата, а з двірника, наприклад, співака. Або хоча б примусити всіх у це повірити.
PR– це вміння загорнути особу в таку кількість косметики, одягу, гасел, харизми, що від самої особи мало що залишиться. Якщо об’єкт менш безнадійний – вміння підкреслити окремі риси, зробити портрет особи яскравішим, більш привабливим для загалу.

http://s012.radikal.ru/i321/1010/1e/9a997262007b.jpg

0

19

реклама, як вдалий фокус:
-люди не повинні вірити в її правдивість, так само як і не вірять у те, що фокусник насправді розпилює жінку;
-маніпуляція людськими бажаннями та слабкостями є як інструметом створення обох, так і їх кінцевою метою;
-ілюзія - це головний принцип дії кожного;
-страх, бажання, любов, цікавість, ненависть - людські емоції по обидва боки екрану: без них реклама, як і фокус - не мають жодного значення.

0

20

Реклама - один зі способів відмивння грошей; бізнес, основною метою якого є привернути увагу людини на той чи інший товар чи послугу та вплинути на свідомість та підсвідомість пересічного покупця.

PR - явище, основне завданням якого - зробити "з лайна цукерку" і навпаки.

0

21

Реклама - плід фантазії рекламіста, який, як батько, дає своєму витвору життя, розвиває його, деталізує, вдосконалює і пускає у світ для подальшої його самореалізації, що, врешті-решт, призводить до отримання прибутку або ж зворотнього процесу і до наступного такого акту створення.
Реклама - це короткотривала перерва між телепередачами і фільмами, створена з метою надання глядачу мінімум часу на виконання своїх обов`язків і задоволення особистих потреб до наступного звернення з блакитного екрану: "тільки після реклами. не перемикайте!"
Реклама - це беззупинний механізм, що з кожним днем оприлюднює все нову кількість інформації, єдиним недоліком якого є часткова відсутність фільтрації. Цей "пристрій" масового ураження свідомості став невід`ємною частиною життя сучасної людини і присутній майже у всіх сферах людської діяльності.

PR - це виняткова здатність особи або групи людей створити щось з нічого і надати йому ранг всесвітової важливості, без якої цільова аудиторія просто не уявляє свого існування.
PR - безпосередній доказ того, що усі ідеали і приклади для наслідування є нав`язаними і кожного дня піддаються змінам (що сьогодні еталон - завтра продукт "вчорашнього дня"). І від того, як саме подати той чи інший "продукт" піару, залежить його успіх у реалізації.

0

22

Реклама - це спосіб заявити про себе! Чим більше говориш та чим скандальніше це робиш, тим краще тебе знають и пізнають.

Реклама — інформація, поширена будь-яким способом, в будь-якій формі і з використанням будь-яких засобів, адресована невизначеному колу осіб і направлена на залучення уваги до об'єкту рекламування, формування або підтримка інтересу до нього і його просування на ринку.

Реклама - це віагра для споживача. 

Реклама - це засіб змусити людей потребувати того, про що вони раніше не чули. 

Pr-технології - це такі технології, які дозволяють зробити з чорного біле, з білого чорне, а з вас дурня.

0

23

Реклама - це мистецтво переносити річ із зони байдужості до зони крайньої необхідності.
Реклама - це те, що ненавидить моя бабуся, але саме це керує нею, коли вона в магазині.
Реклама - це синтез науки та мистецтва.

Паблік рілейшнз - наука і мистецтво налагодження взаємного розуміння і доброзичливості між особою, фірмою або установою і громадськістю.
Паблік рілейшнз - це спосіб із пересічної людини зробити або Президента, або повного невдаху.

Отредактировано Оля Попович (2010-10-29 02:37:09)

0

24

Реклама - це можливість керувати людьми та їх бажаннями.

Реклама - це вдало розпіарений проект. Всі розуміють, що ними керують, погоджуються з цим; а деякі вивчають рекламу, щоб мати можливість керувати іншими людьми.

Реклама - це крок у щасливе майбутнє. Можливість проштовхнути себе на вищий рівень та заробити непогані грощі за допомогою живого розуму, цікавих ідей, та незавжди позитивних якостей.

"Коли хтось намагається сказати тобі правду прямо в обличчя - це вірний знак, що майже все втрачено".
Тоді мабуть, реклама - це те, що ніколи не дасть тобі опустити руки.

Паблік рилейшнз - це можливість втілити ващі мрії та фантазії у життя.

Паблік рилейшнз - це цікава та складна справа, але лише для тих людей, що приймають її правила - не розповідати усім довкола й так відомі істини щьодо "брехливості" в піарі. Навпаки - намагатися переконати людей у безумовній правдивості образів їх проектів.

0

25

Релама - це засіб маніпулювання людськими бажаннями заради продажу максимальної кількості товару, отримавши максимально можливий прибуток.

Реклама - це явище, яке захопило розум всього людства на нашій планеті. Вона у всіх сидить у печінках, і все ж таки пробуджує в нас непереборне бажання придбати абсолютно непотрібний нам товар.

PR (Public Relations) - цілеспрямоване створення певної громадської думки, яка вигідна замовнику;
-це технологія особливого, максимально тонкого, впливу на людську психіку.

0

26

Реклама - це реальність, до якої застосовано PhotoShop.
Вона бере мозок в облогу, як німці Київ, і не відступає не захопивши. І тут вже радянська армія не врятує ні через рік, ні через два. Це остаточна поразка

PR - це платні чари, надання замовнику можливості стати перевертнем.
Головна умова - звірина натура проявляється не при повному місяці, а лише у кабінеті імідж-мейкера. Один єдиний раз.

0

27

Реклама – спосіб продавати. Продавати товари. Продавати ідеї. Продавати спосіб життя.
Реклама – механізм, що створює мрію, після здійснення якої буде створена нова.
Реклама – вміння зародити в людині бажання, спрагу придбання.

PR - страшенна сила. PR схожий на серфінг: піймаєш хвилю – переможеш океан.

0

28

Реклама - як плітки, часто не правдива і не відповідає за наслідки.

PR - як вино, солодий чи терпкий, дешевий чи вишукано дорогий.Кожен обирає сам.

0

29

Реклама - це вид декоративно-прикладного мистецтва , який є способом інформування потенційного споживача про певний товар або послугу з метою одержання прибутку;  дає заклик до дії не зволікати з придбанням товару,не гаяти часу і змітати товари з полиць просто зараз!


Піар  -це створення сприятливого іміджу організації або окремої особи, нейтралізація осіб:) із негативним впливом на імідж організації або особи у соціальному середовищі!

Піар - це багатосторонній комунікативний процес, вуста, вуха та очі організації.

0

30

Реклама - це мистецтво змусити людину хотіти саме те, що ти їй пропонуєш.

PR - це тонкий процес заміни власного світогляду людини тим, що потрібен тобі.

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"