Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"


Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"

Сообщений 31 страница 47 из 47

31

Реклама - засіб маніпулювання людьми, їхньою підсвідомістю та бажаннями. Це спосіб примусити людину купити те, що не завжди  їй і  потрібно. Це тотальне запудрювання мозків.  Частіш за все реклама опирається на певну цільову аудиторію, та не претендує на креативність. Також реклама - це засіб відмиття грошей.

PR ( Public Relations) -  це спеціалізована діяльність піарщиків в інтересах замовника по створенню певного іміджу ( позитивного або ж негативного), яка здійснюється через ЗМІ (радіо, преса, телебачення).  Піар буває білий - створення ідеального іміджу про певний бренд, особу, організацію. Та чорний - створення негативного образу.

Піар та реклама - це мистецтво напівбрехні, коли щоб досягти певних цілей, про усі недоліки замовчують, а усі позитивні якості гіперболізують, роблять з мухи слона.
Це не стосується лише чорного піару та соціальної реклами.

Отже, реклама та піар - вміння зробити з "нічого" - щось геніальне.

0

32

Реклама - засіб впливу на свідомість споживачів, головне завдання якого: спричинити виникнення бажання купити/звернути увагу на товар/послугу/особу. У рекламі "всі методи хороші" і не важливо які почуття вона викликає. Зацікавлення, здивування, злість, роздратування - не має значення, головне, що споживач не залишився байдужим і звернув увагу.

ЗзГ - уміння управляти громадською думкою стосовно фізичної особи/компанії, її товарів, послуг, дій тощо. Перш за все уміння формувати цю думку відповідно до вимог замовника, підтримувати її, не рідко оберігати від "шкідливої" інформації, яка може змінити цю думку в протилежний від бажаного бік.

загалом і перше й друге переслідує єдину ціль: змусити вас добровільно віддати свої гроші/час/увагу/голоси/тощо задля власного збагачення.

_____________________

money talks

0

33

Реклама- це форма повідомлень, яка в короткий проміжок часу старається привернути нашу увагу до чогось конкретного.
Реклама-  інформація про певний продукт, яка допомагає сконцентрувати увагу  і зробити вибір.
Реклама - це засіб впливу на бажання та рішення людини.
Реклама - це акцент на позитивних якостях товару, з метою його реалізації більш вигідним спосібом ніж конкуренти.

Піар - це створення іміджу та вплив на нашу свідомість для досягнення певних цілей.
Піар - це створення , або руйнування певного образу, іноді майже наклеп, брехня.

0

34

Вона все більше світ заполоняє,
Життя без неї ніхто не знає,
Хтось аж очі від неї відвертає,
Хтось не фільм, а лиш її чекає,
Хтось на ній гроші заробляє,
Когось вона збагачує,
Когось ховаться в жито змушує,
Така примхлива вона панна,
А зветься просто так -
реклама!
/color]

Отредактировано Оля Попович (2010-10-31 22:27:20)

0

35

Реклама - зображення певного предмету з висвітленням його найкращих якостей і властивостей з метою пробудження інтересу громадськості, збільшення його попиту та конкурентоспроможності.

Піар - діяльність людей, спрямована на зацікавлення преси та громадськості у предметі чи особі. Буває як позитивний піар ("білий"), так і негативний - ("чорний"). Хоча головна ідея піару, яким би видом не користувались, буде досягнута - спільнота дізнається про існування даного предмету/особи.

Якщо рекламна та піарна кампанії є успішними, то кошти, затрачені на них, окупляться сповна.

0

36

Це додаток)
Історія: Місто, яке зображено на картинці давно пустує через його звичайність. Там немає нічого, крім сірих будинків, болота та кладовища. І ось, команда піарників зібрались, щоб щось з цим зробити...
http://i55.tinypic.com/dmwn4n.jpg

0

37

Реклама- історія минулого,теперішнього та майбутнього нав*язаних нам бажань, ілюзія вдосконалення, що ніколи не сягне визначеного кінця.

PR- штучно створений канон , з метою реалізації власних цілей та проектів.

PR- роздута мильна кулька.Гарна та яскрава на вигляд, але порожня всередині. Головне пам*ятати, що вона може лопнути у будь-який момент.

0

38

PR - це світ пафосу, гламуру та грошей, де гарбуз вмить перетворюється на прекрасну карету, а звичайна дівчина - на принцесу. :shine:

Реклама - це прекрасна фея, яка вправно творить дива, додаючи блиску та краси всьому, до чого доторкається свою чаріною паличкою. :shine:

Отредактировано Ольга Черевко (2010-11-05 23:40:21)

0

39

Реклама- то є регент свого товару, яка опікується ним, поки не зросте рівень його продажу, доки  той не покине свою *домівку*.
Реклама повинна бути, як РОЖЕВА ЛІТАЮЧА КОРОВА- продуктивна, вражаюча, креативна, багатофункціональна та розрахована на всі прошарки населення!!!

0

40

Моє тлумачення реклами
Що таке реклама для споживача?
                 Заходиш ти до магазину
І нагрібаєш там чимало
Хоч мав купити лиш хлібину…
Але подіяла реклама!

Реклама (людей зі слабкою психікою та дітей до 16-ти прохання не вникати) – це те, що спонукає покупців на часто необдумані вчинки. Впливає на їхнє сприймання речей різними психологічними прийомчиками.

Що таке реклама для творців цього чудо-двигуна прогресу?
Реклама – вигідний комерційний хід. Заробляння грошей своїми ідеями (іноді і без них). Мистецтво дурити людей так, щоб вони, навіть розуміючи це, не ображались.
Моє тлумачення ПР
Що таке ПР?
ПР – це як пластична хірургія. Якщо в клієнта й є якісь недоліки, то зараз ми все швиденько приховаєм, натягнем, підтягнем, відріжем, приліпим і яка різниця, ким він був раніше.

0

41

Реклама - отримання певної вигоди способом психологічного впливу на людину. Причому, досконала реклама, це коли людина відчуває цей вплив підсвідомо.
ПР - це тривале спостереження і відпрацьована схема впливу на громадську думку аби "проштовхнути" певну ідею, партію, людину. Частенько це відпрацьована схема зомбування людей, що використовується з тією ж метою!!

0

42

PR - це вміння робити правду багатогранною;
       це майстерність зробити влучний вистріл словом;
       це потреба взаємодії;
       це засіб формування свідомості;
       це спосіб відображати світ у потрібній палітрі.

0

43

ЗзГ - це сукупність легальних, морально- й етичнокоректних методик, які мають на меті упраління громадською думкою, успішну комунікацію із суспільством задля досягнення прагматичних цілей

0

44

Реклама маніпулює суспільством шляхом створення штучних потреб та бажань. (John Kenneth Galbraith, The Affluent Society)
Світ змушують змінюватися зовсім не гроші та політика. Реклама та піар змушують людей постійно змінювати свої думки, погляди та смаки. Реклама та піар сьогодні стали могутнім механізмом впливу на світовий устрій: на те, хто буде при владі, які пріоритети ставитиме перед собою суспільство та на що будуть витрачатися гроші.

0

45

Може так?

Світська левиця - і вірна дружина;
Співак-шизофренік - і хлопець-поет;
Звичайна людина - і лідер країни.
Який забажаєшь складеться сюжет.

Ще досі незнаний - і в центрі уваги,
Ніхто не встоїть перед силою чар.
Все стане не так, як собі уявляв ти
І в цьому тобі допоможе PR

0

46

Реклама - це найефективніший спосіб зв'язку з потенційним споживачем, покликаний переконати його зробити покупку, сплатити послугу або прийняти певні ідеї. Крім того, реклама - це один з видів мистецтва, це спосіб самовираження для сучасних послідовників Енді Ворхола.

PR - це створення і підтримка іміджу комерційних і некомерційних організацій, відомих людей, наприклад, політиків або зірок шоу-бізнесу, спорту тощо.

0

47

Журі, звісно, дякує вам, Анастасія. за участь. Але коли б ви були трішки уважніші, - то помітили б, що конкурс тривав з 10 жовтня по 10 листопада.
В.Б.

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-10» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"