Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Зв'язки з громадськістю » Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз


Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз

Сообщений 61 страница 81 из 81

61

Протягом першого року навчання ми тільки і робили, що вчили визначення реклами. я повністю не згодна із тлумаченням, що реклама - це мистецтво. Це досить неправильно, бо навіть гарно спланована крадіжка також має право на титул"мистецтво". реклама, як це не звучатиме примітивно, це діяльність, яка продає товар. і не має різниці, що це буде за товар, чи матеріальний, чи послуга, або навіть ідея, як у випадку з соціальною рекламою. звичайно, коли говоритимемо про типи реклами комерційна чи безприбуткова, то інша справа, але одне чим відрізняється ця діяльність від ПР - продаж товару.

Отредактировано Khoteeva (2008-11-07 15:02:19)

0

62

За півтора роки навчання я можу пригадати з десяток визначень терміна "реклама". Та як на мене, найвдаліше буде сказати, що реклама - це найвпливовіший інструмент у продажу товару. Саме з реклами ми найчастіше дізнаємося про нові товари та послуги. Реклама "змушує" нас купувати товари, навіть якщо вони нам не потрібні.

0

63

Реклама - будь - яка платна неперсоніфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів.

0

64

Реклама  - це вид людської діяльності, послуги якої є обов'язково платними та  спрямовані на просування особи чи товару в будь - який спосіб та в будь - якій формі. ВІД МЕЛЬНИКА ВІТАЛІЯ!!!!!!!!!!

0

65

Рекламный креатив - это ТВОРЧЕСТВО, которое приносит ПРИБЫЛЬ :idea:

0

66

Реклама інформаційного продукту-це найкращий спосіб заявити про себе, неважливо як, де і коли, головне-щоб це запам'ятав кожен.

Кравчук Дарина, 2курс 1 гр. ВСР

реклама Honda, "Використовуй оригінальні частини"

увеличить

Отредактировано Дарина Кравчук (2009-04-18 14:41:16)

0

67

Реклама інформаційної продукції - комплекс заходів та засобів на просування продукції інформаційного ринку( теле-, радіо програм, каналів, видавничих організацій, книг, фільмів тощо) таким чином, щоб споживач відчув потребу саме в цьому конкретному продукті, з метою отримання прибутку.
Котенко Дарина 2 курс, 1 група

0

68

Реклама - це діяльність, що передбачає безперервний рух до чогось новго, ще досконалішого й захопливішого, створення власних оригінальних ідей та їх утілення в життя. Це спеціальна форма комунікації, спрямована на спонукання людей до певного поводження, що відповідає цілям збуту.
2 курс, 1 гр., ВСР

Отредактировано Анна Гребенюк (2009-04-22 11:17:21)

0

69

Реклама інформаційної продукції - це спосіб викликати у споживача потребу в конкретному інформаційному продукті (газеті, журналі, телепередачі тощо) і отримати з цього зиск.
Тамара Третяк, 2 група, 2 курс, ВСР

0

70

Реклама інформаційної продукції - це спосіб збільшення інтересу до продукту, який треба реалізувати. Таку рекламу умовно можна поділити на два типи: корисно-інформативну і відверто-вихвальну. В першому варіанті реклама може виступати у ролі інформативного потоку щодо справді існуючих переваг продукту, його призначення та використання. У другому ж, реклама – це перебільшення, розраховане на людей, які здатні повірити в усе. Задача реклами одна - збільшення попиту, що отримується завдяки дослідженню потреб споживача та впливу на нього.

Настенко Настя
2 курс, 2 група, ВСР

0

71

Реклама уходит корнями в мифы. (Леонид С.Сухоруков)

Реклама (англ. advertising - повідомлення) - це засоби для яскравого привернення уваги споживача до певного продукту (товару, послуги), переконання споживача у потрібності придбання цього товару шляхом розповсюдження закликів, пропозицій, рекомендацій тощо.
       

PR-технологии - это такие технологии, которые позволяют сделать из черного белое, из белого черное, а из вас дурака.

PR - "Валентине Володимировичу, вибачте, але кращого визначення, ніж вищенаведений афоризм, я придумати не можу".

Дубовська Вікторія, 1 гр. ВСР, ІІ курс.

0

72

Реклама - це генератор ідей для винахідників - рекламісти вигадують нереальні можливості продукту, а вчені намагаються втілити їх у життя;)

Федак Ольга, 2 курс, 2 група ВСР

0

73

Реклама – один із способів переконання, своєрідного впливу на людину за допомогою ілюстрації абстрактних та реальних характеристик об’єкта, що просувається на ринок із врахуванням особливостей цільової аудиторії (target group); має когнітивну, інформативну, маніпулятивну мету.

Ірина Ковальчук
ВСР 2 курс, 1 група

0

74

Реклама інформаційної продукції - це  вид маркетингово-інформаційної діяльності, спрямований на донесення інформації про інформаційний продукт  з  метою формування попиту на нього таким чином, щоб у споживача виникло відчуття гострої нагальної потреби у тому чи іншому продукті і він не знайшов інакшого вихожу,як спожити/ купити /подивитись/ послухати/ прочитати і.т.д.

0

75

Загадковій пані:шановній рекламі!

На банкеті ,повнім грацій,
серед всіх комунікацій,
сидить дама там  давно,
і тримає віяло

Вся пихата,гордовита,
сяє,наче з оксамиту,
Знає,що весь світ тримає так,
що криза не зламає

Вона може всім брехати,
Та у вічі пил пускати
Всім відомо,що вона-
Узаконена брехня¹

Хто з сеньйорів грощі має.
Той рекламі їх вручає,
Бо вона-двигун торгівлі,
Знаток з продажу-купівлі

Наша пані гордовита,
знає,що поки жива,
думку про товар складає
та насаджує вона

Лине думка ця у маси,
вся чарівна,мов прикраса,
а панянці все одно,
аби грощі це дало

Можно довго тут писати,
визначення їй шукати,
але ця мадам одна,
вона зветься Реклама

¹Реклама-це узаконена брехня(Герберт Уеллс)
                             

я,можливо,перероблю,це не кінцевий варіант

0

76

Реклама - кохання: зваблює, але не відповідає за наслідки!

PR - салон краси з незвичайними видами послуг: створення образу, репутації особистості чи фірми або догляд за ними.

Сергій Джура 1 курс, РЗГ Ак.2 Пр.3

0

77

Реклама, як пані, пишна й красива
Повсюду у світі показує силу.
Для неї давно вже готують корону
Вона ж королева ще з давнього Криту.
Де Ріно жив, древній сновида,
Рекламу створив випадково, невинно.
Тож зараз вона разом із PRом
Породжують попит й бажання людей.
Швидкі й невловимі, ну точно Фігаро,
З'являються й меркнуть на теле-екранах.
Білборди, буклети й великі проспекти
Аж сяють від кольору й влучності фраз
Вони, як мистецтво, відомі мольберти
Входять в життя і виховують нас!
Реклама- в продуктах, вона ж в магазинах
На вулицях міст і в наших родинах!

0

78

Реклама - це найкращий спосіб змусити вас бажати.

0

79

1)Реклама - законный, к тому же артистичный, способ отъема денег у граждан.

2)Реклама - це  ad astra per гроші. (Мрії споживача)

   Реклама - це per aspera ad гроші. (Життя рекламіста)

                      Чи (approved final version):
      Реклама - це per aspera ad гроші, per гроші ad astra.

Отредактировано Влад Брицкий (2009-10-22 01:00:24)

0

80

На старт. Внимание. Марш!
Нестандартный взгляд на вечную борьбу в 1 действие с предысторией и послесловием
Действующие лица:

Рынок, всемогущий и вездесущий
Реклама, спортсменка  со стажем и неоднозначной репутацией
Пиар, игрок, известный как «тёмная лошадка»
Предыстория
Рынок  расширялся,  клиентов становилось  всё  больше, потребности росли. Вокруг были слышны только возгласы вроде:  «Скучно!», «Старо!», «Где-то мы это уже видели».  Представьте  себе, если бы рынок был живым человеком, таким себе богачом  Рокфеллером, и страдал бы от недовольства аудитории, которое  якобы проедает дыру в его кармане.
Решением проблемы он находит Разнообразие, пробуждение интереса к себе. Но в его голове рождается вопрос:  «К кому из своих старых партнёров обратиться? Кто же продуктивней работает: Реклама или Пиар?».  Взвесив все «за» и «против», оценив всю сложность выбора, наш «Рокфеллер» не нашёл другого выхода, как довериться фактору силы и выдержки, устроить забег между вечными конкурентами. Победителю будет доверено всё, он вытеснит проигравшего навсегда…
Действие первое
Путь, который предстоит пробежать соревнующимся, настолько огромный, что и представить сложно. Участники встретились молча
Реклама: Равных мне не было, нет и не будет. Я – старше, опытнее. Никто не умеет выгоднее использовать информацию. Я – есть искусство, никогда неостанавливающаяся машина жизни.
Пиар: Люди слишком умны, что бы верить тебе. Ты - говорящие деньги. О каком искусстве может идти речь? Нужно ценить точность информации. Ты врёшь всем и всегда
Реклама: Врать? Ну, уже нет! Я просто умею представить известное специфически, подретушировать его и приодеть. Вот и всё!
Пиар: Опять ты за своё. Я показываю истинное лицо предприятия. Это ценят. А твоими провокациями все давно уже сыты. Не потому мы ли Рынок застыл, что его двигатель барахлит?
Реклама: Ты ошибаешься, любят меня.  Из-за эффектности, креатива, нестандартности.
Пиар: Что?(Смеется). Свобода суждения, основанная на достоверной  информации, указывает мне верный путь развития. За этим будущее.
Реклама: Помни, смеется тот. Кто смеется последним.
Соперники прекратили спор.  Последнее, что было услышано, это : «На старт. Внимание. Марш!»
Послеловие
Километраж пути, который пройдут два заядлых конкурента, невозможно измерить. Только время покажет, кто же дойдёт до конца

0

81

:cool: Заверешено конкурс "Найкраще тлумачення реклами та паблік рілейшнз"серед 1 РЗГ- 2013 :cool:
:flag: Вітаємо переможців! :flag:
http://s7.uploads.ru/JdaA5.jpg
http://s6.uploads.ru/5Vt29.jpg
http://s6.uploads.ru/TF7vl.jpg

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Зв'язки з громадськістю » Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз