Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-11» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"


Конкурс «РЗГ-1-11» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"

Сообщений 1 страница 17 из 17

1


AHTUNG! УВАГА! ATTENTION!

З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вPеRше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ: вступ до спеціальності". Дисципліна опановуєтся лекційно і практично. Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту.

Тут же, на Форумі відсьогодні оголошується конкурс на тлумачення поняття - "реклами", "паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови і критерії:
1. Цікаве, оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.). Прикольне (як окреме поцінування).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.

Дедлайн - 7-28 вересня ц.р.

Підсумки підводяться з 28.09 по 5 жовтня ц.р. Переможці отримуються модульні бали і призи.. Учасники - модульні бали.
[b]
КаФе- дральне журі - голова  Валентин В.БУГРИМ[/b]

[b]Журі у складі Бугрим В.В. (голова), Білецька А.В. (заст.голови); Косаренко Д.А. (регіональний депутат), [b]Слуценко М.В. (культоролог), Ткачук Н.П. (керівник соціальних проектів), Висоцький В.В. (підприємець) підвело підсумки конкурсу. Визначено переможців - Гран-прі, 1 місце, 2, місце , 3 місце, 4 місце, 5 місце.[/b] (Незабаром  - повний текст)[/b]

Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2011-11-04 16:16:40)

0

2

Чи траплялось таке з вами:
Полонила вас реклама?
Борди, воблери, сюжети,
Ще й листівки і буклети
Все пояснять, допоможуть:
Що, куди, коли і де -
Все на світі вони зможуть.
Нонсенс цей усіх знайде!

Та й вигадлива ж ця дама:
Всюдисущая реклама.
І яка б не була драма
Для торгівлі вона - мама.
Чи то пак "двигун постійний",
Файний інструмент, надійний.
Але щоб там не казали
Їй усі високі бали!

PR - це тонка дипломатична гра з аудиторією; майстерність, що є вигадливою субстанцією креативу і комунікабельності, які спрямовані на налагодження зв'язків із масами.

Бабак Яна
РЗГ
1 група
1 курс

0

3

Реклама - засіб продати продукцію. PR - засіб продати компанію.

Р_езультат
Е_фективність
К_реативність
Л_аконічність
А_нтураж
М_агія
А_ктуальність

Реклама - мистецтво продажу абсолютно непотрібних товарів у великих кількостях за великі гроші.
PR - мистецтво створення іміджу компанії (людини) з метою домінування на світовій арені. Безперервне, стабільне формування будь-якої потрібної думки в суспільстві щодо замовника.

http://cs4132.vkontakte.ru/u13975766/142101120/y_d07962e3.jpg

http://cs4132.vkontakte.ru/u13975766/142101120/y_9d22785c.jpg

Котик Олена
РЗГ 1 група
1 курс

0

4

РЕКЛАМА - це безліч зіркових сузір'їв, кожне з яких показує свою істину на безмежному просторі небозводу масової інформації.

PR - це найбільший талант, який отримала людина. Тому що без нього цей світ не має ні сенсу, ні майбутнього, адже це те, що формує наше уявлення про навколишню дійсність (або як часто буває - псевдодійсність).

Ризик у всьому і нотка надійності.
Егоїстична, в ній безліч свавільності.
Кожна вона унікальна по-своєму,
Любить свободу і бачить по-новому.
Аналізує бажання й потреби,
Мрії, думки та все те, що Вам треба.
Афіші, біллборди, вітрини навколо

Тримають увагу, заманюють знову.
Аудиторія все це хапає,

Паблік рилейшнз вогонь роздуває,
Імідж будує, стереотипи ламає,
Аби кожен бачив лиш те, що бажає.
Реклама цей світ весь у сОбі тримає.

Сайко Юлія
РЗГ І курс, ІІ група

Отредактировано Сайко Юлія (2011-09-27 22:49:37)

0

5

РЕКЛАМА - це бур`ян , який  всі хочуть знищити , але в той же час милуються його цвітом .

PR - це те,що змушує суспільство затамовувати  подих в очікуванні дива.

В ній надто різні фони й безмірно дивні змісти ,
В ній суть , життя , ідея ,емоцій теплих фреш .
Вона - яскравий смайлик в буденно - сірім місті .
І від її яскравості тікай , хоч не втечеш .
Я б в ній зібрала щирість , талант і неповторність ,
Вплела б туди інтригу , комедію і драму ,
І кожен її кадр ,по суті , - це коштовності ,
В ній шарм і аромат . Така вона - реклама !!!

Шалдіна Христинка РЖГ ( 1 курс ,2 група )

Отредактировано Христина (2011-09-28 01:10:09)

0

6

Реклама подібна до Сонця, навколо якої обертаються галузі економіки та суспільного життя, наче планети.

Отредактировано Шипкова Наталія (2011-09-28 02:50:22)

0

7

Реклама - це явище комунікації рекламодавця з споживачем ( споживачами), слолучником в якій виступає рекламотворець, з використанням різних методів впливу.

0

8

Реклама-потужний двигун,енергія якого спрямована на задоволення потреб споживачів.

Рекламу ми можемо порівнювати з:

Р-рухомою
Е-ексцентрично-експресивною                                                                                                                                                       
К-комунікабельною
Л-лаконічною
А-aмбіцозною
М-модернізованою
А-aвторитетною

ЛЮДИНОЮ!


PR-
технологія створення і впровадження при суспільно-економічних і політичних системах конкуренції образу об'єкта.

І нарешті СЛОГАН:

Make modern observations with advertisement and public relations! (Спостерігай за сучасним світом за домогою реклами і зв`язків з громадкістю!)

http://vkontakte.ru/album17513655_138114316?act=add#/photo17513655_268307026

Ольшанська Аліна(РЗГ,2 група)

Отредактировано Аліна Ольшанська (2011-10-03 22:40:18)

0

9

Малюнок- колаж

"ADVERTISING IS LOVE!"

1. http://i790.photobucket.com/albums/yy190/PollyLorens/new%20one/1495.jpg
2. http://i790.photobucket.com/albums/yy190/PollyLorens/new%20one/1498-1.jpg
3. http://i790.photobucket.com/albums/yy190/PollyLorens/new%20one/1494-1.jpg

Стогнушко Поліна (РЗГ,2 група)

0

10

Реклама - це мистецтво,завдяки якому можна не лише добре заробляти,а й вразити світ своїми ідеями,підняти людям настрій або кількість продажів,прикрасити вулиці та дороги,змінити світ і, навіть, врятувати життя.

Зв'язки з громадскістю - це надзвичайне вміння створити імідж та переконати потенційних покупців та партнерів будь у чому.

Аліна Ющук РЗГ 2 група

Отредактировано Аліна Ющук (2011-10-04 12:54:49)

0

11

Public relations – це двовимірна  декартова  система координат у сучасному світі що проектує два об’єкти у простору, їх співвідношення один до одного та спільний напрямок руху – результат, мету, основну ціль та взаємодію цих об’єктів. Визначною рисою такої системи координат є взаємозамінність визначених об’єктів та їх величезний та постійний вплив один на одного - Public relations не є інструмент впливу лише «об’єкту» на «суб’єкт», бо вплив відбувається рівноцінний та взаємозалежний завдяки поповненню новою інформацією, «научінню»,  і «об’єкт» та «суб’єкт» є підмінними поняттями та змінюють один одного в залежності від сили впливу того чи іншого в тій чи іншій точці координат. Саме швидкість та частота процесу зміни впливу «об’єкт»-«суб’єкт», що породжений прагненням одне одного до вивчення, аналізу, бажанням до практичних застувань набутих умінь і прискорює основну мету руху в системі координат  – досягнення спільної точки гармонії, порозуміння, та поєднання спільних знань, зусиль та практик.

  Реклама – це не процес, а продукт, який  майстер вирізбляє з нічим непримітної та відомої для всіх заготовки, підкреслює свої, властиві лише йому, майстру, риси, лінії, надає привабливі для оточуючих форми, змінює їх за бажанням та потребам глядачів, прагнучи досягти свою головну мету – максимально задовольнити найпотаємніші, помітні лише йому, майстру, потреби оточуючих, їх переживання, почуття, щоб його творіння стало предметом обожнювання, щоб потім, знову взятися за інструмент та натхнення  задля створення нового «бажання»…

Духаніна Анастасія
РЗГ 1 група

Отредактировано Anastasia Duhanina (2011-10-04 11:29:06)

0

12

Реклама

Вона вже давно полонила всі сфери,
куди не поглянеш - усюди реклама!
Без неї весь бізнес - це чиста афера.
Банкіри...політики... - всім вона мама!

Без неї всі фірми давно б збанкрутіли,
зійшли б із посад чи не всі президенти...
Вона вас захопить, здивує і вміло
приверне увагу й розставить акценти!

Від неї буває нелегко сховатись,
вона ненастанно іде за тобою:
буклети, білборди... Не варто лякатись -
це все елементи прогресу й розвою!

Вона вам покаже всі "за" й не всі "проти",
трішки прикрасить і трішки схитрує.
Усі ми це знаєм, та жоден не проти,
бо творчість її нас щоразу хвилює.

Вона - як бур'ян, що усім набридає...
Вона - діамант, який страшно згубити...
Її сфера впливу практично безкрая,
тож з нею у дружбі доцільніше жити!

Її інструмент - це палітра яскрава,
натхненна і творча художниця-дама,
щомиті нова, епатуюча й жвава -
така вона наша поважна Реклама!

ПР - це мистецтво непомітно смикати за тонкі нитки нашої свідомості й уваги з метою підтримки інтересу суспільства до певних осіб чи  об'єктів.

Цісаренко Софія, 2 група РЗГ

Отредактировано Цісаренко Софія (2011-10-05 00:38:40)

0

13

Вона креативна, інтерактивна
Вона елітарна, навіть трохи повчальна
В товарів і послуг незвіданий світ
Вона відкриває надзвичайний свій цвіт

Яке ж все корсне, прекрасне і гарне
Блискуче, проинадне, настільки все зграбне
Ціна не космічна, сучасний підхід
Усе це дарує рекламний нам світ

Маленька, тендітна така ця дівчина
Це мега вулкан, це динамо-машина
Це живчсик, це вибух, це реактив
В собі вона держить ідей креатив

Розкаже, покаже, прокоментує
Дасть вірну пораду і зачарує
Юна ця леді, гарненька принцеса
Творчих злетів їй і прогресу

PR - це мистецтво продати людину, як товар, а товар, як людину, на жаль

0

14

Реклама - це казка, у якій гидке каченя може перетворитися на прекрасного лебедя; це марафон, у якому лідирує не найшвидший, а найвитриваліший; це магніт, який, навіть попри ваше небажання, обов'язково притягне до себе ваш погляд та увагу.

ПР - це мистецтво, яке полягає у вмінні акцентувати увагу потенційних реципієнтів на позитивних ("білий" ПР) чи негативних( "чорний" ПР) якостях і особливостях тієї чи іншої людини, товару чи ідеї, певну гіперболізацію цих аспектів із метою досягнення повної довіри та взаєморозуміння.

0

15

Реклама - це інформація про будь-що і будь кого поширена всіма доступними методами з метою отримання зиску.
Взагалі рекламу можна порівняти з хмарами: ніби хмари закривають сонце, так і реклама перериває улюблений серіал, чи псує прекрасний парковий пейзаж.
Але в спекотний літній день хмаринка зайвою не буде, як і інформація, яка може знадобитися у будь-який момент.
PR - це взаємовигідна діяльність компанії і її цільової аудиторії, спрямована на створення/підтримку позитивного або негативного іміджу першої і задоволення потреб другої.

0

16

Реклама - це потужний каталізатор суспільної реакції на той чи інший продукт або послугу, що з'явилися на ринку і в результаті реакції стали популярними та прибутковими.
Реклама - це ідея, в руках якої ЗМІ, симпатії споживачів та гроші.

РR - хімічна реакція, продуктами розпаду якої є добрі привабливі стосунки між організацією та споживачем, що піднімають авторитет організації і приносять їй прибуток.

Крамаревич Надія (РЗГ 1 група)

0

17

Реклама - інструмент донесення  до цільової аудиторії інформації про певний товар/продукцію/особу з метою збільшення збуту.
ПР - мистецтво завоювання довіри у цільової аудиторії за допомогою безпосередньої чи опосередкованої взаємодії зі споживачем з метою створення потенціалу товару/продукції/особи.   
_

Реклама все зробить за вас. Заробляй відпочиваючи.
http://uploads.ru/t/t/8/r/t8r7W.jpg
посилання на великий формат http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/ … 4cjffe.jpg

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » Конкурс «РЗГ-1-11» на краще тлумачення поняття «Реклама» і "ПР"