Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС «РЗГ-1-12» на краще тлумачення поняття «РЕКЛАМА» і "ПАБЛІК Р"


КОНКУРС «РЗГ-1-12» на краще тлумачення поняття «РЕКЛАМА» і "ПАБЛІК Р"

Сообщений 1 страница 30 из 31

1

AHTUNG! УВАГА! ATTENTION!

З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вPеRше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, бакалаврат,  спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ: вступ до спеціальності". Дисципліна опановуєтся лекційно і практично. Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту, і звісно, підручник "Основи реклами і зв"язків із громадськістю".

Тут же, на Форумі відсьогодні оголошується конкурс на тлумачення поняття - "реклами", "паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови і критерії:
1. Цікаве, оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.). Прикольне (як окреме поцінування).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.

Дедлайн - 27 вересня-10 жовтня  ц.р.

Підсумки підводяться із 10-17 жовтня. Переможці отримують модульні бали і призи.. Учасники - модульні бали.

[b]Голова журі - акад. Валентин В.БУГРИМ. [color=navy]Члени журі: Ганна Цуканова, Алевтина Білецька, Гідеон Брахман, Анжеліка Лісовська, Віктор Петрикей, Олексій Федько.
[/color]

Журі готує нагородження (на ПередНноворіччя). В.Б.

Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2012-12-10 03:28:58)

0

2

Реклама - це мистецтво правильного розповсюдження інформації про товар, послугу або особу з метою сформування інтересу споживача шляхом маніпуляції на підсвідомому рівні.
Піар - це процес досягення взаєморозуміння у зв'язках між організацією та громадськістю.

0

3

РЕКЛАМА-це спосіб передавання інформації про товар який рекламується;також, це є сама інформація про об’єкт, особу чи подію про яку йдеться, задля підвищення або підтримки попиту на нього.

ПІАР-також свого роду реклама, частіше всього людини, організації чи бренду, задля якої використовують комунікативний зв’язок з громадськістю, також використовується управління думкою громадськості задля досягнення основної цілі піару.

Отредактировано Дарья (2012-10-18 00:38:40)

0

4

Реклама - це стовбурові клітини маркетингової діяльності та економіки підприємств загалом, які візуально знаходяться на останньому плані, але виконують першочергову роль у існуванні товару та його реалізації/продажу, забезпечуючи інформування цільової аудиторії, підтримку та посилення їх інтересу до товару та виробляючи унікальне обличчя компанії/підприємства.
Паблік Рілейшнз - це особлива майстерність взаємодії з громадськістю з метою їх неусвідомленого залучення до загальної ідеї,  керування їхньою думкою та діями, при цьому виставляючи всі ідеї - як їх власні.

Отредактировано Antonina Patrash (2012-10-18 00:39:01)

0

5

Реклама - суспільний рушій, який здатен змінити думки мільйонів, а за допомогою мистецтва, креативу та епатажу нагадує, або ж привертає увагу певної цільової аудиторії на товар, послугу чи особу, тим самим створюючи їхній певний імідж.

PR - монументальне, або безсумнівно ідеальне подання образу особи, товару чи послуги, які б утілювали в собі все найкраще з народної уяви, через встановлення гармонічних відносин між брендом та громадськістю.

Отредактировано Анна (2012-10-18 00:48:48)

0

6

Реклама - це новина про особу чи продукт,яка розвіює вигідну інформацію до людських загалів,іноді попри всі моральні принципи і закони,з метою підвищення власної репутації і популярності,та отримання прибутку.
PR - це цілеспрямований,запланований вплив на громадську думку,враження про особу,компанию,продукт,з метою зміни її переконання,ставлення у кращий бік,стосовно даного об'єкту.

0

7

Реклама - галузь людської діяльності,що здійснюєтся за допомогою усіх можливіх засобів,задача якої є зацікавити потенційного клієнта у своєму продукті,сформувати або підтримати обізнаність споживців.
Піар - діяльність,яка спрямована на формування позитивної або негативної думки цільової аудиторії про якийсь певний продукт,товар,політичну партію,тощо. Як правило,здійснюється за допомогою впливу на підсвідомість людини.

0

8

Реклама - сфера cуспiльної дiяльностi, iнформацiя, що масово поширюється з використанням певної манiпуляцiї з метою виклику в певної аудиторiї зацiкавленностi тим, чи iншим товаром, особою або послугою, або з метою пiдтримання цiєї зацiкавленностi, аби отримати певний прибуток.

Пiар - дiяльнiсть, в якiй також використовується певна манiпуляцiя, мета якої-просування на ринку та у суспiльствi, формування  позитивного враження певної аудиторiї про той, чи iний товар, особу або послугу з метою отримання прибутку. Негативного пiару не icнує, адже чорний пiар-також пiар.

0

9

Реклама- це спектр різноманітних міркуваннь,концепцій, думок, які будуються на векторі інформації ,яка б спонукала споживача реалізовувати ці ідеї у ріальнісать.

0

10

Реклама - це двигун величезної машини маркетингової політики сучасного капіталістичного світу; це чинник, який управляє вільним вибором людей, змушуючи їх безглуздо витрачати гроші на товари, популяризація яких у даний момент спонсується.

Піар - технологія ювелірної промивки мозку громадськості з метою впровадження якоїсь думки про особу або предмет, яка потім буде виражатися їми як своя власна. В ідеалі - часткове перетворення людей на слухняне стадо, яке буде виражати ту думку, за поширення якої заплатять.

Отредактировано Olga_Popova (2012-10-18 03:14:59)

0

11

Реклама - це яскрава, багатопланова форма комунікації , спрямована на донесення до споживача інформації про переваги та якості товарів та , в результаті, стимулювання росту попиту на ці товари.

Отредактировано Nastya Dubina (2012-10-18 13:58:30)

0

12

Реклама - інформація про певний товар/особу/послугу, спрямована на зацікавлення, інформування про щось нове, або ж підтримання вже існуючого інтересу до того чи іншого товару/особи/послуги.  Це спосіб підсвідомого заохочення людей до певного рекламного продукту.
Без неї неможливо, вона на кожному кроці, як би навіть сильно не хотілося її оминути.

PR - діяльність, спрямована встановити "дружні", довірливі, взаємовигідні відносини між компанією замовника реклами та громадськістю.
Це інформація, яка усіма способами, правдами й неправдами, дещо маніпулятивно направлена задовольнити хвилювання й сумніви потенційного споживача.

На мою думку, реклама і PR тісно пов'язані й уявити існування одного виду сусп. діяльності без іншого було б досить складно.
http://www.prostopr.com/wp-content/uploads/2011/02/ad-vs-pr-500p.jpg

0

13

Реклама - це величезний кошик інформації про людей, товару або послуг, який спрямований на публіку та споживача, з метою отримання прибутку, в кінцевому результаті, та зацікавлення людей, товару або послуг.

0

14

Реклама-сфера діяльності, що полягає в розповсюдженні та поширенні інформації,за допомогою різних засобів.Реклама має вплинути на людину,та заохотити її користуватится саме цим товаром або послугою.Це постійне нагадування про переваги тавару або послуги.
Піар-діяльність,що спрямована на створення іміджу для товарів,послуг,політ.партій і.т.д.

0

15

Реклама - це один із найпоширеніших та найдієвіших засобів комунікації між споживачем і виробником, який здійснюється за допомогою засобів масової інформації.

0

16

Реклама - це особливий динамічний вид мистецтва, який окрім естетичної функції несе психологічне , інформативне та комерційне навантаження.

0

17

Реклама - маркетингове мистецтво поширення потрібної інформації про товар, особу, або послугу з метою комерційної чи некомерційної вигоди у будь-якій формі та спосіб, що не суперечить законодавству.

0

18

Реклама це основна складова собівартості кока коли.

http://s1.uploads.ru/t/2OPvi.jpg

Отредактировано Елена Редзюк (2012-10-22 01:13:41)

0

19

Реклама - це вплив на людську свідомість та певне її контролювання через засоби масової інформації, в будь-якій формі та в будь-який спосіб(бажано креативно,оригінально) аби мотивувати споживача придбати той чи інший товар або послугу з метою одержання максимального прибутку .
http://s1.uploads.ru/5FQiH.jpg

PR - [/color] це казка котру пишуть і пускають в засоби масової інформації піар-менеджери з метою покращення або погіршення суспільної думки стосовно когось або чогось.PR як сукня для попелюшки, з нікого (нічого) може зробити все.А ми пір-менеджери - добрі хрещені феї [/color].
http://s1.uploads.ru/Ql04w.jpg
http://s1.uploads.ru/4xowM.jpg

0

20

Реклама – це реалізація ідеї креатора (команди креаторів) з метою встановлення інформаційного контакту з потенційними споживачами товару/послуги/фірми/особи обраним способом та в обраній формі.
http://s1.uploads.ru/t/BsCOm.jpg

Паблік Рілейшнз - особлива професійна діяльність, напрямлена на встановлення безпосередніх або непрямих зв'язків між клієнтом і суспільством, створення та подальше покращення іміджу його діяльності.

Отредактировано Юлія Чужа (2012-10-22 13:00:14)

0

21

Реклама  - це безмежний світ, що змушує нас поглянути іншими очима на прості речі, роблячи їх неординарними, яскравими, фантастичними і такими, що спокушають нас придбати їх НЕГАЙНО!

0

22

Реклама – керуюча сила сучасної економіки. Вона чіпляє за душу, дістає до найпотаємніших куточків  серця і змушує вірити Їй. Як ляльковод, вона маніпулює нами:  викликає ностальгію, дає шанс змислитися над життям, вражає джерелом інформації, потоком  знань. Це ніби фарба, що розфарбовує яскравими барвами все довкола. ЇЇ не можливо уникнути, про неї не можливо забути.

Отредактировано Milovidova (2012-10-29 21:25:15)

0

23

Реклама - це техніка запудрювання мізків, маніпулювати людьми. Реклама покликана переконувати громадян, що ситуація нормальна, коли вона катастрофічно ненормальна.:)

0

24

PR - це трудомісткий процес обробки каменю ( певного продукту реклами) і надання йому красивого обрамлення.

0

25

Реклама - це активний, креативний, енергійний, лаконічний та агресивний засіб розповсюдження інформації, яка є актуальною для суспільства та здатна впливати на його емоції з метою підвищення попиту на товар/продукт/ послугу і т.д.

Отредактировано Elizabeth (2012-10-25 22:42:23)

0

26

PR - це музика на яку покладені слова реклами, своєрідний міст порозуміння між споживачем і товаром.

0

27

Реклама - це мистецтво зробити навіть найгірший товар або послугу популярними і збільшити попит на них в рази.
PR - це вміння вплинути на громадську думку і направити її в русло, яке вигідне для  тієї чи іншої компанії.

0

28

Реклама - це засіб, вживаний у всіх сферах життєдіяльності, для досягнення задач поставлених рекламодавцем, вона є найважливішим джерелом інформації та найяскравішим зразком масової комунікації.

ПР - це діяльність напрямлена на встановлення відносин між суб`єктом суспільства та громадськістю. Об єктом ПР може бути що завгодно - предмет, явище, особа, подія, організація тощо.

ПР - це діяльність напрямлена на адаптацію в суспільстві, шляхом формування певного образу предмета, явища, особи, організації у суспільній свідомості.  :writing:

0

29

Рекламу та PR можна представити як КУБ, грані якого належать і рекламі, і піару. Вони - різні, проте мають спільні точки.

Реклама, як діамант, багатостороння. Це мистецтво агітації, медійна інформація про товар, яка розповсюджується в різноманітних формах у широкій громадській сфері з метою активізації, популяризації продажу.

PR - синтез науки й мистецтва образного уявлення й впливу, направлений на звернення уваги до того чи іншого проекту, організації тощо, із метою підвищення репутації, престижу за допомогою спеціальних заходів, покликаних керувати громадською думкою, для досягнення взаємозрозумілих і взаємовигідних гармонійних відносин із громадськістю.

http://s2.uploads.ru/t/clS1e.jpg

0

30

РЕКЛАМА – це коктейль, який поєднує в собі СВІЖІСТЬ фруктового соку, БЛИСК кристально свіжої джерельної води, ЕФЕКТИВНІСТЬ прохолодного лимонаду в літню спрагу, КРЕАТИВ, що створюється за допомогою бульбашок шампанського і ОСОБЛИВУ ОРИГІНАЛЬНУ ІДЕЮ, яка прикрашає келих у вигляді м’ятного листочка.

PUBLIC RELATIONS - це комерційне мистецтво формування в суспільстві такого образу (іміджу), переконань, думок про щось (когось), яке по тим, чи іншим причинам вигідне замовнику.

Отредактировано YuliaStarushko (2012-11-28 02:13:45)

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС «РЗГ-1-12» на краще тлумачення поняття «РЕКЛАМА» і "ПАБЛІК Р"